Rome

17 juni 2016 - Rome, Italië

Toegift,

Nee ik ben niet Andre Rieu, heb zeker niet zijn inkomenen ik speel ook geen Radetski mars, maar ik zit momenteel no in Rome ,nog even op bezoek in Acilia, gastvrijheid ten top,en mijn onderkomen Opgezocht!

6 hoog maar liefst, en er is geen airco.

Ik ga maar eens op pad en merk dat er veel meer toeristen waren dan twee jaar terug, en dat maakt er het niet leuker Op!

De volgende dahet is inmiddels Donderdag ,is het wat benauwd,en ik besluit om maar eens richting strand te rijden,20 km is niet ver ,en ik heb tenslotte mijn brommer nog,

Op mijn gemak neuzel  ik  wat rond en tuf op mijn gemakkie weer terug.

Voor vandaag  had ik Tivoli in gadachten die tuinen bij villa Este zijn de  oesters meer dan waard, en het geeft verkoeling,met al die fonteinen,daar komt te nog bij,dat het op een berg ligt,met prachtige vergezichten.

Helemaal goed dus....Nu terug naar ( huis)  Rome,mijn scooter nog even een wasbeurt,en ingeleverd, ook dat leverde geen problemen op,  Ik had ruim 3000km gereden, en de eigenaar van trend scooter suite Rome vroeg,of ik reclame wilde maken bij TripAdvisor, en dat heb ik beloofd

Zodat was het dan toch echt,morgenvroeg terug naar huis,met een heleboel mooie ervaringen,nogmaals allemaal bedankt

Mariet

1. Karen:
    17 juni 2016
    3000km. Knap gedaan, massa's gezien en beleefd. Hele mooie reis, we kijken uit naar de verhalen die je gaat vertellen en alle foto's. Geniet nog van je avond.
  2. Mien van der Zanden:
    17 juni 2016
    Nog een fijne avond. Goede reis en welkom thuis. doei dikke knuffel Mien.
  3. Leomar:
    17 juni 2016
    Wat een reis.... Formidabel.. Magnefieke foto's van Rome... Je mag trots zijn op jezelf, wat jij hebt beleefd en ondernomen hebt.....
    Echt geweldig....
    Goeie vlucht morgen en kom goed thuis...
    Een zomerse kus uit Spanje
  4. Diny Aker Wouters:
    18 juni 2016
    Hoi Mariet misschien ben je al onder weg goeie reis en fijn dat je straks weer thuis bent ik. Zie je volgende week wel weer. Groet Diny
  5. Ans pijnenburg:
    18 juni 2016
    bedankt voor jou reis verslag gr leoen ans
    goede reis naar huis
  6. Tineke de Kleijn:
    18 juni 2016
    Volgens mij ben je nu al thuis, dus welkom thuis.
    Weer mooie foto,s van Rome toch nog niet alles gezien dus moet ik er ook nog een keer naar toe.
    Het was weer superrrrrrrrrrr. gr Tineke