11 Mei

12 mei 2014 - Agerola, Italië

WE ZIJN ER !!!!
Mijn ouwe trouwe tuffie en ik!
En wat is het hier mooi !!!
Vanmorgen om acht uur vertrokken,uit Cassino met de laatste 150 km voor de boeg.het was veel gtote weg,zoals,Schijndel den Bosch maar toen ik in de buurt van Napels kwam,dacht ik;het meot nog veelveranderen,maar eemaal,aan de Amalfikust,veranderd het ook,met een prachtige rit slinger ik naar boven,en eenmaal op mijn stekkie,zou ik mezelf niet zijn als ik niet op onderzoek uitging,er word hier gezegd dat je in 15 min naar een mooi pu t kunt lopen,nou ja,trappetjes,en naanderhalf uur kwam ik hijgend weer boven,met een kop als een biet,gauw een pilsje genomen maar mooiwas het wel!
Die dorpjes zitten letterlijk tegen de rotsen aangeplakt,en je richtinggevoel gaat met je aan de haal,m.a.w.je slingert vanli ks naar rechts,een en al haarspeldbochten,morgen ga ik verder op onderzoek uit,ik hoop dat het droog blijft!
Gr v Mariet.

1. Toon Van Boxtel:
    12 mei 2014
    Schitterend Mariet en weer een voorgenomen doel bereikt!.
    Al een idee waar het de volgende keer naar toe gaat?
  2. Coby Warmerdam:
    12 mei 2014
    Het zit er op, de plaatjes zien er weer mooi uit. Geniet er van drink niet te veel pilsjes als je de hoogte op gaat zoeken hahaha. je lijkt snelle Jelle wel, ben heel benieuwd naar je verhalen als je weer terug bent!!!!!! Groetjes Coby
  3. Mien van der Zanden:
    12 mei 2014
    Geweldig je gestelde doel bereikt.Nu lekker genieten van de omgeving.Hoe is 't met (om het netjes te zeggen) de zadelpijn?ben erg benieuwd dat alles aan je verwachting zal voldoen.Wacht met spanning op je verdere avonturen van Marito in Bella Italia.groetjes en de gebruikelijke dikke knuffel!!!!!!!!!!!
  4. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    Wat fijn dat je zo kunt genieten, en dat je je doel al bereikt hebt, super.
    Wij zijn vandaag heeeeeel gezellig met elkaar op stap geweest,
    naar Tilburg en daarna naar een bierbrouwerij, jammer want dan had je ook lekker biertje kunnen proeven, maar ja je kunt niet alles hebben nietwaar. Toen zijn we naar onze nieuwe lokatie gaan kijken wordt super. Dan met z,n allen naar Ine lekker chinees gehaald was erg gezellig zo met deze club op stap. zo weet je ook wat er hier zoal gebeurt, ik wens je verder nog heel veel reis plezier. groet Tineke
  5. Marcel en Marieke:
    13 mei 2014
    SUPER gedaan. Nu lekker daar een paar dagen genieten.
  6. Toon en betsie:
    13 mei 2014
    Hallo Mariet,
    Eindelijk hebben we toegang tot jouw reisblog en wat heb je weer veel beleefd. Knap hoor! En wat is Italie toch mooi! We geloven goed dat je daar nog wel even wilt rondtoeren want hier in Nederland komt het water met bakken uit de lucht! We blijven je volgen via de reisblog want dat vinden we erg leuk en verder wensen we je nog heel veel reisplezier, goed weer en voor eind mei een behouden thuiskomst. Hartelijke groeten, Toon en Betsie Heesakkers.