Bourges

17 mei 2015 - Bourges, Frankrijk

He,he wat een gedoe,eerst had ik geen internetverbinding,toen was de stroom op,en nu moet ik snel zijn anders is hij weer leeg!!!

Zo nadat ik vanmorgen met de baas van de camping koffie heb gedronken,daarvoor had hij me gisteravond uitgenodigd,ben ik om 9.15 weer aangetuft,door een afwisselend landschap van bossen,korenvelden,en druiven,de bourgognestreek wel te verstaan.

Het weer was prachtig,voor het eerst niet koud,wat wel betekend dat ik een kop heb als een kalkoen! Maar,dat gaat ook wel weer over.

Vanavond,ben ik in het oude centrum wezen eten,kon ik meteen mijn tablet opladen,zo moet je de zaken zien te combineren, maar verder alles kits!

Gr Mariet.

1. A. van Lokven:
    17 mei 2015
    Mooi dat het zo goed gaat. Alle plaatsen die je tot nu toe hebt beschreven hebben wij ook bezocht. We weten dus precies waar je bent. Dat vind ik wel leuk. En als er eens een keer niet goed gaat dan maken wij ons geen zorgen want jij bent een meester (es) in het improviseren. Goeie reis verder.
  2. Leomar:
    17 mei 2015
    Prachtig..... Jij geniet er in ieder geval van... Tof!!!!
    Lieve groetjes
  3. Jan Wassenaar:
    18 mei 2015
    Gisterenavond hebben we jou op de mail gezien, we zagen wel dat je
    Flink verbrandt was maar je blijft er opgeruimd bij,
    dus dat zal ook wel weer overgaan het is daar "n prachtige streek
    dus geniet er maar van .heel veel succes gr Jan en Fien.
  4. Mien van der Zanden:
    18 mei 2015
    Hoi Mariet Al weer veel kilometers achter je gelaten,en al kennis gemaakt met dat gele ding dat rood kleurt.Ja voortaan je petje op.Fijne voortzetting van je trip en groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii