Catania

9 juni 2016 - Catania, Italië

En vandaag ga ik dus maar eens maar eens even een klein toetje maken,morgen naar Taormina,en zaterdag de top van de Etna ,na tweedimensionale bewolking,moet dat zaterdag weer helder zijn,zo voorspelt men hier,en past ookgoed in mijn programma,

Als ik uit gerommeld ben vragen de buren om koffie te drinken waar ik op inga.

Half uurtje gekwebbelt, en toen zou ik vertrekken.... dat was de bedoeling,ware het niet ,dat mijn scooter geen spat stroom meer had.....Plannen in duigen,wat nu... aan Varia,een vriendelijk meisje van de receptie, half Duits half Italiaans ,l begreep wat ik bedoelde ,ik had nl teveel stroom gevergd van de accu ,door het in stilstand opladen van mijn telefoon.... eigen schuld,enz..

Maar er werd een bedrijf geregeld ,die heeft de accu doorgemeten,..kei kapot.

Hij haalde een nieuwe ik rekende af,en ondertussen was het half vijf en het regende dat het goot.   Hevig onweer volgde  maar na een uur was het weer droog,heb ik nog even het centrum van Catania bezocht ,overigens de moeite waard!!!

Morgen verder

1. Toon Van Boxtel:
    10 juni 2016
    Indrukwekkend hè die lavastromen op de Etna?
    Prachtige foto's weer!
  2. Ans pijnenburg:
    10 juni 2016
    wij hebben bewondering voor jou hoe jij dat doet en regeld.Jou reis

mooie fotos en weer een mooi verhaal .
    gr van ons
  3. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet.
    Doe mij maar die taart op de derde plank in de koelkast want dat ziet er lekker uit, en verder die toren staat ook behoorlijk scheef?
    Veel plezier nog verder, trouwens die vent op de foto? zijn er geen mooiere? groet Tineke
  4. Tineke de Kleijn:
    10 juni 2016
    hoi Mariet, doe mij maar de taart op de derde plank van de koelkast, die man op de foto zijn er geen mooiere?
    En is de toren echt zo scheef?
    Geniet verder gr. Tineke