9 Mei

9 mei 2014 - Fiano Romano, Italië

Alweer een dag vol afwisseling.

Het weer was stralend,maar ik was laat op 7.45!

Maar om 9 uurzat ik weer op mijn plekkie om gas te geven

Het word hier steeds meer het Italie,zoals ik het mezelf had voorgesteld.

Om half vier was ik in Fiano Romana,dat ligt op de hoogte van Rome,er gaat hier dagelijks een bus vanaf de Camping als service naar Rome,maar je kunt zelfs naar de vesuvius en Pompei  van hieruit.

Ik had deze Camping op internet gezien,niks besproken,maar ik kon kiezen: voor 13 euru in mijn eigen tent,of voor 16 in een bungalow "(stacaravan),dus de keuze was niet moeilijk,zo heb ik lekker mijn eigen douce en wc,wat een luxe!

Al met al,het was weer een mooie dag!

ps   Het enige wat af en toe protesteerd,is mein hinten...mijn deriere...my ass..klinkt allemaal mooier dan dat Hollandse woord,maar het voelt hetzelfde!

Tot morgen!

1. Toon van Kroonenburg:
    9 mei 2014
    Wat gaat het boven verwachting goed Mariet. Ik zit al enkele jaren aan die camping te denken, met Ryan Air, maar kom er niet toe. Vervolgens ga jij er ff met je scooter naar toe. Het leek me allemaal niet mogelijk, daar had ik ongelijk in. Maar in één ding had ik wel gelijk; je zitvlak is hier niet voor gebouwd!
  2. Jan Wassenaar:
    9 mei 2014
    vanaf deze plek zou ik je graag uierzalf willen geven? maar dat zal wel te laat zijn, je pronk met het mooie weer , maar hier is het niks als regen onweer en zware windstoten dus je zit daar op rozen.
    verder wensen wij heel veel plezier in het mooie Italie
    gr Jan en Fien
  3. Toon Van Boxtel:
    Hoi Mariet,
    ja, dat heb je er nou van! Had je maar naar al die mensen moeten luisteren die het zou goed weten. Dan had je nu lekker thuis op de bank onder een plaid gezeten en kunnen kijken naar die vliegende regenbuien die hier al een paar dagen voorbijkomen en die er ook nog aan zitten te komen, compleet met bliksem, donder en hagel. Tip: laat je in het Vaticaan eens lekker masseren met wat heilige olie. Kunnen ze ook het olipeil van Tuffie even controleren.
  4. Mien van der Zanden:
    10 mei 2014
    Hoi Mariet ,mooi jou reisverhalen,Had nou toch 'n fietsbroek aan gedaan kwam je wel wat hoger te zitten,maar lekker zacht,en wat denk je van 'n rustdag in te lassen?Straks heb je nog tijd over en ben je te vroeg thuis Haha je gaat als ,n hoge snelheidstrein.Geef de billekes maar ,n beetje rust en die olie die kun jij er zeker zelf op smeren,die hels angels uit het vaticaan hebben niet zo,n heel goede naam, vat maar ,n lekker pilske en zeg proost in plaats van amen.en groetjes knuffel Mien.
  5. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    Wat fijn even je eigen stekje in de sta hut.
    Wat ga je als een speer.
    Doe die papa in Rome de groeten uit Schijndel. en zeg hij zich nie overal mee moet bemoeien.
    groet Tineke
  6. Marij:
    10 mei 2014
    Mariet je gaat als een speer
    Knap hoor