10 Mei

10 mei 2014 - Cassino, Italië

En daar zijn we dan weer, 170 km verderop,in Cassino wel te verstaan,om 9 uur vertrokken,en om 3uur was ik hier,geen stahut,deze keer,maar mijn eigen paleis,maar met dit weer is dat ook goed te doen,ik las onderweg 26 gr.in reed in mijn bloesje.
Morgen nog 150 en dan ben ik in Amalfi.
Als ik goed geteld heb,is het dan 11 Mei ( fete di mamma) oftewel moederdag.
Ik zit goed op schema,en mijn stekkie van morgen,blijft het mijne voor 4 nachten en ga ik vandaaruit op verkenning uit,ik laat alles maar over me heen komen,en plan ter plaatse,genoeg te zien,denk ik
Van Rome heb ik al een beetje geproeft,vanmorgen ben ik er noorderlings langs gereden,wat een mierenhoop!,ik deed een uur over maar hooguit 10 km!!!
Al met al het is weergeweldig en het weerisgeweldig .tot morgen!

Alsnog bedankt voor jullie leuke reakties,ik kijk er eidere dag naar uit!! Gr Mariet.

1. Mien van der Zanden:
    10 mei 2014
    Hoi Mariet Ha gelukkig lees ik dat je 4 nachten op het zelfde plekje blijft met je eigen VILLA .Het zal zeker de moeite zijn om rond te kijken en al het moois te bewonderen .maar hoop toch dat je jezelf wat rust gunt.Voor morgen een fijne moederdag gewenst.Met veel plezier lees ik iedere dag jou reisverhaal en bewonder je enorm.Ga lekker verder met je avontuur.veel liefs en zoals gewoonlijk .dikke knuffel.Mien
  2. Toon Van Boxtel:
    Hoi Mariet,
    Het zal misschien een beetje een allenige fete di mama worden, maar zeker geen eenzame. Vatter er anders maar eentje extra op. Goeie reis morgen naar het eindpunt: Amalfi. Daar ging je voor.
    Hoe zit het trouwens met de zit?
    Groet, Toon en Mieke.
  3. Coby Warmerdam:
    10 mei 2014
    Hallo Mariet, het gaat erg goed zoals ik lees je ligt op schema en inderdaad zoals Mien schrijft dat je ff een paar dagen op dezelfde plaats blijft lijkt me heel verstandig. Steek maar een kaarsje voor jezelf en voor ons allen op hahaha. Het is hier pokkenweer erg veel regen en ik vind het er ook nog koud bij. Pak morgen op Fete di mama, maar een terrasje met gebak doe ik ook hier, groetjes en tot de volgende keer!!!!
  4. Anja:
    10 mei 2014
    Hoi, fijn dat je er morgen al bent. je zei van te voren dat je er 11 dagen over zou doen en dat klopt precies gelukkig geen pech onderweg gehad. Ga daar maar ff op onderzoek uit en dan kijken we weer uit naar je verslag. Morgen kunnen we niet bij je op de koffie komen maar we hebben nog wel contact. Truste voor vandaag en tot morgen.
  5. Cathrien:
    11 mei 2014
    Hoi Mariet

We hebben een al een paar keer geskypt dus ben ik weer helemaal op de hoogte van het wel en wee.
    Vind het fantastisch dat het zo goed gaat.
    Had niet anders verwacht ,maar je weet maar nooit.
    Fijn dat we je zo kunnen volgen,en zo met je mee ''reizen''.
    Ga er nu maar eens een paar daagjes je gemak van nemen en lekker genieten van al het moois. Hier komt het weer met bakken uit de hemel .We zien je volgende verslag met plezier tegemoet.

Groetjes Cathrien ,Ton
  6. Toon Van Boxtel:
    11 mei 2014
    Hoi Mariet,
    geen nieuws vandaag (zondag / moederdag)?
    Geniet maar extra van het mooie weer want hier is het alle de hele week stormachtig, koud en zelfs tussen de buien door is het niet droog. Herfstachtig dus, maar wel met frisgroene blaadjes aan de bomen.
    Veel plezier en tot schrijfs.