14 Mei

14 mei 2014 - Agerola, Italië

Na die drukke dag van gisteren,moet ik het vandaag maar eers rustig aan doen,en laat ik Capri voor wat het is.

Ik heb hier ook nog lang niet alles gezien,en dus besluit ik omer maar eens wat dieper in te duiken,ik bedoel in die doolhof van straatjes,en bochtjes,mijn navigator heeft er ook zijn handen aan vol!Ik kijk mijn ogen uit,wat een doolhof van straatjes,met huizen die zowat bovenop elkaar gestapeld zijn,het weer werkt ook nog mee,al was het vanmorgen een beetje twijfelachtig

En zo kom ik mijn dag weer door,en het is 5 uur voordat ik het in de gaten heb.

Nu nog terug naar huis ik zie 200 mtr boven mij een gebouw dat vlak bij mijn hostel ligt,maar ik moet er nog wel 25 km voor rijden!

Dit word de laatste nacht inAgerola dus morgen begin ik aan de terugtocht   gr Mariet.

1. Mien van der Zanden:
    14 mei 2014
    Hoi Mariet Fijn dat je het zo naar je zin hebt Mooi foto's heb je al gemaakt.Geniet maar lekker,dat je straks weer fit aan de terug reis kunt beginnen.verheug me al om de verhalen uit jou mond te horen.Heel veel groetjes en dikke knuffel Mien
  2. Toon Van Boxtel:
    Hoi Mariet,
    on-ge-lo-fe-lijk!
    Hele goeie en boeiende reis terug.
  3. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    wat een prachtige foto,s wat een bofkont dat je dat allemaal mee mag maken, ik zou het te spannend vinden zo in mijn uppie en zeker zo hoog in de bergen af en toe. ik hoor nog van je als je aan de terugreis begint wens ik je veel sukses en hou het recht. groet Tineke
  4. Coby Warmerdam:
    15 mei 2014
    Rust goed uit Mariet voor je aan de terugreis begint, het ziet er geweldig mooi uit. Hopelijk verloopt het allemaal naar wens. Jouw Tuffie heeft je toch maar heelhuids naar Italië gebracht wees er zuinig op dan brengt hij jou ook weer veilig thuis, doeiiiii groetjes Coby