19 mei perugia

19 mei 2016 - Perugia, Italië

Goed geslapen,en en nu mijn bepakking reorganiseren eerst maar even vers brood halen, dan zie ik een paar mensen van het onderhoud en vraag hun naar een schroevendraaier en een steeksleutel,maar aangezien mijn Italiaans net zo goed is als hun engels,besluiten ze er het vrouwtje van de camping erbij te halen,

Mijn plan was nu om de topkoffer achterop zo ver mogelijk naar achter te zetten  zodat er voor mijn proportioneel achterwerk wat meer ruimte ontstond.....maar..ik had   de juiste sleutels niet,

Dus die twee werden door het winkelmandje met mij meegestuurden weldra was alles opgelost zo, dat zit heel wat comfortabeler.

Het weer is nog goedmaar weldra, verschijnt en er donkere wolken gevolgd door regen dat is jammer,want de omgeving,die overigens heel mooi is,komt zo ook niet voldoende tot zijn recht en door het scherm wordt het uitzicht bemoeilijkt.

Om 4.30 arriveer ik in Perugia,na wat extra koffiestop, vanwege het weer.

Nu mijn geboekte hostel nog vindenin een wirwar van straatjes,trapjes steegjes en enge steile doorgangetjes,maar....na een uur zoeken; gelukt

Het regent steeds harder,!