Matera

25 mei 2016 - Matera, Italië

Het beloofd weer een stralende dag te worden,en ik hoef maar ongeveer 80 km dus das un makkie

Na mijn ontbijtje breek ik mijn huisje maar weer af tegelijk met een Duits echtpaarmet twee kleine kinderen ieder met een fiets met kar erachter zij waren met de boot naar Sicilie  gevaren,en in Sicilie op de fiets gestapt en zo met tussenpozen tochten gefietst,en met de trein, heb gevraagd of ik een foto mocht  maken,en toen  bleek dat ze mijn hut ook hadden vastgelegd  om haar moeder te laten zien....

Na de laatste moerbijen, nemen we afscheid van elkaar hun in Monopolie op de trein,en ik naar Matera  mooie landelijke route,met veel Heerlen oude olijfbomen

Matera heeft eenauthentieke stadskern die in en om rotsen is heengezonden en er zijn ook nog rotswoningen maar die ga ik morgen bekijken.

Graag Mariet

1. Ton:
    26 mei 2016
    Hoi Mariet,

Erg mooi daar!

Groetjes van ons, Ton
  2. Mien van der Zanden:
    26 mei 2016
    Gauw even zeggen hoe mooi het daar is foto's zijn prachtig. Vandaag drukke dag met veel trammelant, maar dat is voor later.nu nog weer een fijne voortzetting gewenst. En wacht met spanning op je vervolg verhaal. groetjes en de bekende knuffel