Salerno

13 juni 2016 - Salerno, Italië

Op weg naar Salerno vandaag,of dat haalbaar is komen jullie wel achter,ik heb vannacht goed geslapen,in mijn tentje ondanks dat het af en toe wat regende,en er een groot gat in mijn tent zat....

Daar hwam ik gisterenavond achter.toen ik hem opzette hij had nl tijdens het rijden te dicht bij de knalpijp gezeten ,dat was mijn badpak ook al overkomen,die zat dus ook onder in mij tas vastgeplakt,en nu mijn tent.

Gelukkig was het aleen de binnentent n de bodem en het einde is in zicht.

Eerst nog even koffie drinken waar ik gisteren ben wezen eten daar was internet,en kon ik de nodige informatie voor vandaag even checken

Het schiet goed op in tegenstelling tot gisteren,is het vandaag een prachtige  route ,dan weer hoog boven de zee,en dan weer laag, het laatste stuk echter,waaide het zo hard,dat ik moeite had om mijn scooter op de weg te houden,eenmaal langs de kust,heb ik er een foto van gemaakt.

Met man en macht werd er gewerkt,om alle afval die ze hier overal neerslingeren,en die nu uit alle hoeken kwam aangewaait   op de boulevards op te ruimen...Het oog wil ook wat nietwaar.?

Nadat ik mijn onderkomen heb gevonden en ondertussen de wind weer is gaan liggen,maak ik nog een ritje van herkenning,naar Amalfi,alleen was het nu een stuk drukverband twee jaar geleden,maar toen was ik begin mei,het was een feest van herkenning, en er wws nou een bruidspaar op de trap voor de kerk,dus het plaatje was kompleet.

Tot morgen.

1. Leomar:
    14 juni 2016
    Wat een reis...wat een belevenissen en vooral die schitterende natuur.. je foto's... geweldig.. ik kijk er alle dagen naar uit......
  2. Mari de Visser:
    14 juni 2016
    Mariet wat een prachtige reis en mooie fotos