Taormina

10 juni 2016 - Taormina, Italië

Jeetje,wat een leuke plaats,van alle kanten een ander uitzicht!

Maar laat ik bij het begin beginnen, gisteravond dus een hoosbuivan anderhalf uur,dat was het negatieve,en het positieve is ,dat mijn scooter weer start, en dat ik nog de stad heb bekeken,maar dat wisten jullie waarschijnlijk al,enz

Vanmorgen kwam Maria nog even informerenhoe het was afgelopen,ze had zich gisteren enorm uitgeloofd om een monteur te charteren, en dankzij haar kan ik nu weer verder.

Nog even een warm afscheid van haar genomenen van mijn buren uit Nog  in Drenthe ook zij vertrekken,dus ; op naar het nieuwe avontuur

Ik hoef eigenlijk maar 50 km n aar Taormina aan de  oordkant van de Etna maar ik  besluit  met een omweg te gaan via de Etna ,die weg nogmaals rijden is geen straf.

Eenmaal boven breekt er een onweersbui losdus de weg naar beneden is geen pretje

Sloten met water over de weg die de nodige grijs de enz meevoeren,niet de meest gunstige omstandigheden,om met een scooter onderweg te zijn.

Maar eenmaal een eind afgedaald is de weg droog, en heeft het kennelijk niet geregend.

Ik had gisteren een maitje gehadhoe ik zou moeten rijden,en daaruit maakte ik op,dat het niet echt ge akkelijk te vinden was maar. ...ik had maar een uur nodig om  het uiteindelijk dalijk te vinden.

Niks mis meeen een uitzicht https op isolatie bella wat ik zeker nog ga bekijken

Ik maak nog een uitstapje naar het centrum....horizontaal recht boven mij,dus dat word trappetjes klimmen ,als ik naar beneden ga neem ik de kabelbaan, ja,dat is geen geintje

Tegenover mijn onderkomen lekker gegeten en nu is de koek op.

Tot morgen

1. Leomar:
    10 juni 2016
    In een woord GEWELDIG................ Wat een fantastische streek, nooit geweten... Genieten Mariet, dit gaat je nooit meer iemand afpakken..... Chapeau....
  2. Tineke de Kleijn:
    10 juni 2016
    Ziet er weer leuk uit, trappen klimmen is heel goed voor de gezondheid toch? weer mooie plaatjes, gr. Tineke
  3. Diny Aker Wouters:
    10 juni 2016
    Hoi Mariet Jammer dat je pech had , gelukkig dat het weer is opgelost .geniet nog van de dagen die nog komen .ik geniet mee door je verhalen en mooie foto ,s Zorry dat ik even niets heb geschreven was te druk met andere dingen !! Liefs Diny en Bert