Monticello

14 juni 2016 - Monticello, Italië

En toen was het al 14 juni.... wat gaat de tijd toch snel,dit kleine plaatsje,want ik gisteravond nog snel even een b+b heb geboekt, ligt tussen Napels en Rome, in een landelijk bergachtig gebied, zo realiseer je jezelf,hoe dicht bevolkt,ons land is,hier heb je soms een uur gereden,en heb je vier of vijf dorpjes gezien!

Dit stuk is best snel gegaan, ik was hier ook al eens,dus loop ik twee dagen voor op mijn schema,maar niet getreurd,die heb ik voor mezelf al ingevuld, In Rome heb ik ook nog lang niet alles gezien,en ik heb de scooter nog,dus sjees ik daar nog wat rond,eerst nog wat huiswerk maken ,wat ik nog wik zien,en dan heb ik beloofd,dat ik nog bij een vroegere vriendin langs zou komen .

Voor mij is de tijd voorbij gevlogen, het was weer een geweldige ervaring, zo'n  reis door een geweldig mooi land,met aardige realexed  mensen ,waar wij,in sommige opzichten nog wat van kunnen leren.

Ik heb voor mezelf besloten om mijn reisblog hiermee af te sluiten, maar niet voordat ik jullie ALLEMAAL heel hartelijk dank  voor het meeleven,het was voor mij  superleuk,om jullie reacties te lezen, dus nogmaals  dank !! !!!!!!  En tot ziens

Sorry voor de foutjes in de tekst en het ontbreken van beschrijvingen bij foto's

Het kwam er niet meer van.... te druk gehad

1. Ans pijnenburg:
    14 juni 2016
    Mariet, dat was een geweldige vacantie met een mooi verhaal
    wij hebben daar van genoten en jij nog meer.
    super........
    bedankt en wij wachten op een volgende reis.
    groeten Leo en Ans Pijnenburg.
  2. Mien van der Zanden:
    14 juni 2016
    Hoi Mariet Wat is het snel gegaan en wat was het leuk je te volgen. Ga maar lekker genieten van de laatste loodjes .Nog "n fijne tijd, groetjes uit Schijndel aan je vroegere vriendin En een goede thuisreis over 'n paar dagen .Knuffel en tot dan doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii Mien
  3. Joke kemps:
    14 juni 2016
    Dag Mariet, wat was het leuk om jou te volgen op je reis.
    Wij wensen jou nog een paar mooie zonnige dagen in Rome en alvast een goede thuisreis gewenst!!
    Groetjes van Gerard en Joke.
  4. Marcel en Marieke:
    14 juni 2016
    Geniet nog lekker van die laatste dagen.
    Dan genieten wij nog even van quincy

Groetjes marcel, marieke roos lieke en tijn
  5. Leomar:
    14 juni 2016
    Ohhh Mariet, je gaat afsluiten..... Das gemeen... Goh wat heb ik genoten... en wat heb jij een schitterende reis gemaakt en weer zooooooveel ervaringen opgedaan.... Fantastisch......
    Helemaal met je eens, wat die relaxe mensen betreft... Ik was even ruim een week in het gestresste noorden... Ze kunnen daar idd in menig opzicht nog veel van de mensen in het zuiden
    leren....
    Geniet nog volop van de resterende dagen.... Have a save flight, en kom goed thuis......
    Dikke kus uit het zuiden van Spanje
  6. Marij:
    14 juni 2016
    Geweldig je verhalen en de foto's
    Je hebt een prachtige vakantie gehad
    Doen er niet veel na !!geweldig!!!
    Goede reis terug
  7. Ria vd Meijden:
    14 juni 2016
    Nou Mariet,geniet nog van de laatste dagen en eengoede reis terug
    Groetjes en tot ziens
  8. Diny Aker Wouters:
    Hoi Market
    Nog een paar dagen , dat het weer voorbij is zo snel gaat het ,zeker als het fijnn is . Je het in ieder geval nog een hele boel mooie foto,s dus kun je nog heel lang genieten . Wel fijn dat je dan weer thuis bent maar danheb je weer andere belevenissen Doei Mariet tot gauw!! Groet Diny
  9. Ton:
    Hoi Mariet,
    Wij hebben ook weer genoten van je leuke vakantie en alle verhalen en mooie foto's. Dankjewel! Mooie warme afsluiting in Rome. Voorspoedige reis naar huis.

Groetjes Ton en Will
  10. Tineke de Kleijn:
    15 juni 2016
    Geniet nog even daar in Rome en een goede reis terug zie je in ons mooi dorp Schijndel, het was ook voor ons weer leuk om je te kunnen volgen op die mooi reis van je. groetjes Tineke
  11. Coby Warmerdam:
    15 juni 2016
    Hoi Mariet wat een mooi avontuur was het weer. Leuk dat je zo genoten hebt. Als je nog bij de paus op bezoek gaat doe je dan ook een goed woordje van mij aan hem? Voorzichtig op de terugreis en ben zeer benieuwd naar je persoonlijke indrukken die je hebt op gedaan. Doei en de vissen maken het goed!!!!! Groetjes Coby
  12. Rikie:
    16 juni 2016
    Hoi Mariet wat heb je een mooie reis gemaakt en wat fijn dat we je mochten volgen,we wensen je een goede reis terug,bedankt en tot ziens in Schijndel ,kom maar snel een keer koffie drinken
    Grt Rikie en Jan