Ceramo

12 juni 2016 - Teramo, Italië

En zo zit ik weer op een camping in Cetaro marina, juist, aan zee, en wel ruim 100 km ten zuiden van Napels,allen op een camping,geen toerist te zien,Juli en augustus,hebben de Italianen vakantie,en buitenlandse toeristen...nee hoor geen enkele,en toch is het hier prachtig

Vanmorgen mijn twee slaapmaatjes uitgezwaaid de duitse bleef nog een dag,en de Chinees vertrok vandaag naar huis (sjanghay),om in augustus weer terug te keren naar Philadelphia, om te studeren

Vooral die Chinese dame wilde steeds kontakt ,haar engels was niet zo geweldig, maar ze wilde van alles weten, en in samen spraak met de Duitse kwamen we eruit...

Wel vermoeiend voor mij maar wel leuk .Het chinese meisje vertrok samen met mij,maar wilde per se nog een foto,want ik was haar ijkpunt,zoals ik in het leven en stond ..?!. ?!?!?!

Ik kreeg van haar nog een soort van kaart, zie foto 's en we nemen afscheid ,ik moest nog even kwijt,be carefull, ze zei,dat ik op haar Oma leek..

En nu op naar het Italiaanse vasteland ,af en toe dreigt het te regenen maar uiteindelijk valt het mee en nu zie ik op een camping zonder internet, maar het heeft goed opgeschoten morgen Amalfi? Herkenning vandaag 2 jaar terug?

Groetjes Mariet

1. Leomar:
    13 juni 2016
    Grandioos, heel speciaal en bijzonder zulke ontmoetingen.... Natuurlijk zul jij een groot voorbeeld zijn voor anderen.. Niet iedereen doet wat jij nu doet!!!!! Chapeau..chapeau...
    En oohhhh zo heerlijk, alleen op de camping... Alleen op de wereld.. zalig!!!!!!!!
  2. Mien van der Zanden:
    13 juni 2016
    Hoi Mariet mooie complimenten, die o zo waar zijn. Ga ze maar eens zoeken die je dat nadoen. Nee je mag trots zijn .Het zal zeker niet allemaal van zelf gaan. Je hebt er weer een prachtige trip van gemaakt .Je hebt weer genoeg stof voor een mooi boek. Ga verder met je avontuur volg je met plezier doei en de bekende knuffel Mien.