Naam:
100
Foto’s:
498

Over mij

1. Nadat ik in 2013,samen met een vriendin met de scooter naar Santiago de Compostela ben geweest,heb ik "de smaak te pakken"en heb ik besloten om per 1 Mei af te reizen,uiteraard weer met de brommer,dit keer gaat de reis naar Italië,en wel naar de Amalfikust dat ik dan meteen ook een kijkje neem in Napels,en Pompeï en de Vesuvius hoeft geen betoog

Op de terugweg is Rome ook in beeld,en de Toscaanse kust om waar ik via Milaan weer huiswaarts tuf.

Dit alles wil ik in een maand verwezenlijken,als alles meezit!!!

Ik houd jullie op de hoogte.  Mariet.

Over mijn reis

Bella Italia ...En waarom niet? Om mijn leeftijd misschien?,zo piepjong ben ik ook niet meer, maar ik denk dat ik fysiek en mentaal, nog redelijk uit de voeten kan ,en dat heeft mij doen besluiten om dit jaar wederom af te reizen naar het mooie Italië en Sicilië, ervaring met improviseren heb ik intussen wel redelijk, en het is een feestje om met ( mijn) tuffie onderweg te zijn,en al het moois op te snuiven.

Zo heb ik dus een vlucht geboekt, naar Rome,en heb daar een scooter gehuurd, voor 30 dagen, om via Perugia Assisi en dan richting Adriatische kust zuidelijk te rijden. Voorbij Bari het binnenland in Calabria, Sicilië, naar de Eolische eilanden;Volcano en Stromboli Daarna breng ik nog een bezoek aan Palermo, en de Etna om dan via Napels weer richting Rome terug te rijden

Dit alles denk ik in 30 dagen te doen, ik verheug me erop!

17 Mei om 2uur begint mijn avontuur....

Hou jullie op de hoogte.  Mariet.

Bezochte landen

Ik heb 33 landen (13%) bezocht:

Andorra, België, Bolivia, Cambodja, Chili, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gibraltar, Guatemala, Honduras, Indonesië, Italië, Kenia, Laos, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Nicaragua, Oeganda, Oostenrijk, Papoea-Nieuw-Guinea, Peru, Polen, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten, Zwitserland.