19 Mei

19 mei 2014 - Area Naturale Protetta di Interesse Locale San Silvestro, Italië

19 Mei
Al weer een dag verder,wat gaat de tijd toch snel.
Om 9.30 verlaat ik dit mooie plekje,en al spoedig ,zegt mijn navigator; rijd 125km,dus dat word voorlopig even eentonig over de"aureilia" rijden,niet het meest boeiend,maar het schiet wel lekker op (elk nadeel heb z'n voordeel) wie zei dat ook al weer? Of was het andersom? Al met al houd het in ,dat ik rond 12.30 in sanVincenzo ben,nu nog hostel gowett zoeken,dat was nog een k
Hele klus! Uitijndelijk ligt het 10 km buiten san vincenzo,in een archeologish park,helemaal buitende bewoonde wereld!
Ik beland voor een hek ,met een bel,en zie hoog in de verte tegen de berg een groot gebouw....het zal toch niet...ik druk maar eens op die knop ,een andere keus heb ik niet,en warempel,de poort gaat open! Dan rijden maar,..en uiteindelijk eindig ik
Ij dat grote gebouw,dat hier in zijn eentje staat,een groter kontrast met Rome kun je niet hebben!
Een daar zit ik dan..... tot morgen.
Gr Mariet.

1. Marcel en Marieke:
    19 mei 2014
    hoi,hier waren wij met twan en lizette.parc albatros.
  2. Diny Aker Wouters:
    20 mei 2014
    Hoi mariet
    goeie scooter heb jij zeg, hij brengt me toch maar overal heen waar je maar wil.
    geniet nog van alles wat je onderweg nog tegen komt.
    groet diny
  3. Tineke de Kleijn:
    20 mei 2014
    Hoi Mariet, jij durft toch ook alles, knap hoor, goede reis verder groet Tineke