23 Mei

23 mei 2014 - Milaan, Italië

En dat was dan Cinque Terre,een wondermooi gebied,dat niet voor niets op de werelderfgoedlijst staat!
Het heeft vervolgens de hele nacht geregend,wat de nodige improvisatie vergt. Alles is zeiknat,maar om 8.30 zit ik weer tussen de tassen,en gaat het weer vooruit!
Het word een lange zit vandaag,maar uiteindelijk zie in,nadat ik onderweg mijn zaken heb laten drogen,MILAAN op de borden verschijnen,en laat dat nou net de plaats zijn waar ik heen wil. Gr Mariet.

1. Toon en betsie:
    23 mei 2014
    Hallo Mariet, Wat fijn om te lezen dat je, ondanks de regen, zo geniet van de reis. Ga je nog leuke dingen bekijken in Milaan? Wat is het toch een geweldig avontuur! Dit doen niet veel mensen jou na. We vinden het heel dapper van je! Diep respect voor jou en we zijn je zeer genegen. Hartelijke groeten, Toon en Betsie Heesakkers
  2. Tineke de Kleijn:
    Hoi Marie,
    wat waren de foto,s van gisteren mooi, en nu heb ik foto,s voor me in de mist en kleren te drogen hopelijk heeft het geholpen.
    Doe ze de groeten in Milaan vooral met het voetballen, groet weer van Tineke
  3. Mien van der Zanden:
    23 mei 2014
    Hoi Mariet Hoop dat onder tussen alles weer droog is En je Milaan door jou foto's weer bij ons brengt .Mooie foto's maar ook dat is jou wel toevertrouwt.Nog veel reis plezier en ja hoor de dikke knuffel voor jou met steeds meer respect.
  4. Coby Warmerdam:
    24 mei 2014
    Hallo Marieta, het ziet er allemaal fraai uit daar in Italië hopelijk ben je goed opgedroogd hahaha maar ik vind het geweldig knap van je en fijn om te horen dat je zo geniet. Succes met je verdere ontdekkingsreis!!!! Groetjes
  5. Toon van Kroonenburg:
    24 mei 2014
    Behalve wat mist en vocht gaat het nog steeds geweldig als ik dit zo lees. De cinque terre hebben wij ook eens gelopen, maar we hebben eerst lang moeten zoeken naar een parkeerplaats voor de auto. De scooter is dan toch makkelijker, gewoon in het rijtje bij de Italiaanse. Milaan. Klinkt al dichter bij huis dan Napels en Rome, goede reis Mariet!