25 Mei

25 mei 2014 - Aarburg, Zwitserland

Hoi,hoi uit Basel,of uit de buurt van Basel ik zit hier op een camping,maar om die een te vinden,was vandaag een hele klus
Ik reed door het mooie Emmenthal,boerderijen zat,ook kaas genoeg te koop,maar overnachtingen waren er niet te vinden,,maar....de aanhouder wint!
Vanmorgen vertrokken van het Lago Maggiore,mijn gids kon vandaag rust nemen,deze omgeving ken ik op mijn gevoel,hier liggen zoveel mooie herinneringen,dus ik heb er uitgebreid de tijd voor genomen. In Brig nog even op de camping geweest, en een praatje gemaakt met de eigenaresse, lachtte toen ze mijn tuffie zag,en ik kreeg een schouderklopje, ik kan je zeggen,het voelde goed, overigens ook die reacties van jullie waardeer ik ten zeerste!
Ik probeer dan ook de mooie herinneringen levend te houden,en die waren er hier talloze,voor ons allebei!
Zo ,nu verder geen sentimenteel gedoe, dit was het weer voor vandaag, morgen weer op Duitsland aan.
Gr Mariet.

1. Anja:
    25 mei 2014
    Prachtig zwitserland. Zo krijgen wij helemaal zin in vakantie maar wij moeten nog heel even wachten. Je bent weer lekker opgeschoten vandaag, niet te vlug gaan des te eerder ben je weer terug en hier is het mooi maar niet zo mooi als daar. Geniet ze nog.
    groetjes jasper anja en een dikke kus van romy en wesley
  2. Toon Van Boxtel:
    Hoi Mariet,
    die bergen waren blijkbaar een peulenschilletje.
    Begint Tuffie de stal al te ruiken misschien?
  3. Mien van der Zanden:
    25 mei 2014
    Dag Mariet Hoe vlug gaan we je hier weer begroeten Bijna niet te begrijpen het gaat allemaal zo snel.Ik heb erg genoten van jou mooi reisverslag en foto's maar we zullen ongetwijfeld straks thuis nog veel meer horen.Goede terug reis verder,en wacht met spanning op reisverhaal 26 mei.Voor nu dikke knuffel.
  4. Coby Warmerdam:
    25 mei 2014
    Jonge, jonge jouw Tuffie heeft er wel een goed tempo in. Het schiet wel op je krijgt toch geen heimwee naar ons?? Hou het recht en geniet er van ook van je mooie herinneringen!!! Liebe Grusse.
  5. Marcel en Marieke:
    25 mei 2014
    we zien dat al flink bent opgeschoten.geniet ervan.groeten uit ballekum.