Welkom op mijn reisblog!

22 april 2014

1. Reislogger:
    22 april 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Toon Van Boxtel:
    Hallo Mariet,

dit werkt, zo te zien.
    Ik heb me ook aangemeld voor de mailing lijst.
    Ik zag ook nog een bericht van jouw binnenkomen via Waarbenjij, maar toen ik daar op klikte, bleek dat dat de pagina met jouw verhaal niet (meer) bestond. Ik neem aan, dat je die dus de nek omgedraaid heb?
    Groet,
    Toon van Boxtel
  3. Mien van der Zanden:
    23 april 2014
    Hoi Mariet Ja het begin is er,nog even aftellen en dan kan het leuke avontuur beginnen.hoop je te kunnen volgen.Want zoals jij weet is de p c voor mij al 'n groot avontuur haha!!! gr Mien
  4. Coby Warmerdam:
    23 april 2014
    Hallo Mariet het werkt ik kom nog afscheid van nemen( snik,snik) hahaha leuk dat we je weer kunnen volgen. Groetjes Coby
  5. Anja:
    23 april 2014
    Deze site werkt beter. groetjes anja
  6. Bert Hellings:
    25 april 2014
    Ik vind het heel kranig van je Mariet en wens je een voorspoedige reis.
  7. Mien van der Zanden:
    25 april 2014
    Hallo Mariet Even kijken of het nu wel werkt.En nu goed aangemeld ben.groetjes Mien.
  8. Toon van lokven:
    27 april 2014
    Zelfs in Kroatië werkt het. Succes donderdag en een goeie reis
  9. Yvonne:
    29 april 2014
    nog een paar nachtjes en dan ga je samen met je scooter een mooie tocht maken. ik ga je zeker volgen heel veel succes met deze mooie reis. groetjes yvonne ( moeder van renske )