Zuid Italie en Sicilie

17 mei 2016 - Rome, Italië

​ROME17MEI 2016

En zo zit ik na een voorspoedige vlucht wederom in Rome het momenteel startpunt van mijn trip naar zuid Italië en Sicilie wie had dat gedacht.. zo zie je maar,het leven zit vol verrassingen

Ikheb een supermooie scooter gehuurd hetzelfde merk als de mijne alleen is hij wat pittiger,daar moet ik even aan wennen! Ik zit momenteel in een hostel midden in de stad op de vijfde verdieping,we zijn met 3 (jonge)dames,waarvan een Russische, die ook wat engels spreekt en zo brabbelen we maar wat aan.

Morgenvroeg mijn koffer ophalenbij de verhuurder na het ontbijt en dan spullen opladen en even een bezoekje aan een vroegere vriendin,die hier vlakbij woont,

Tot nu toe loopt alles gesmeerd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roos:
    Veel plezier

Groetjes roos
  2. Toon Van Boxtel:
    Hallo Mariet,
    zo, je hebt nu (bijna) de meeste kilometers achter de rug. Goed gedaan. Nu de rest nog. Veel succes en plezier.
  3. Leomar:
    17 mei 2016
    OHHHHH Mariet wat geweldig!!!!!! Wat ben je toch een kranige vrouw!!!!! Gaan jullie met drieën op reis, of ben je nu een avond samen op hostel???? Ik vind het fantastisch wat je doet, en zal iedere dag uitkijken naar je belevenissen.... Dikke kus
  4. Rikie:
    17 mei 2016
    Mariet,een goede en mooie reis en geniet ervan!
  5. Marcel en Marieke:
    17 mei 2016
    Heeeel veel plezier en geniet ervan
  6. Mien van der Zanden:
    17 mei 2016
    Hoi kanjer ,fijn dat je start goed is begonnen ,goei begin ist halve werk
    Wens je 'n goede nacht ,voor morgen,veel plezier en geniet er van.Wacht vol spanning op je reis avonturen,de bekende knuffel!
  7. Ria vd Meijden:
    Hoi mariet,
    Fijn dat de reis goed begonnen is dat is al een goed begin
    Nog een fijne avond en een goede nacht en voor morgen heel veel plezier
  8. Anja:
    17 mei 2016
    Ff nog een paar nuttige tips : denk er aan, nooit harder als 180 km per uur, geen wielies maken, geen string aan je scooter hangen (zowel willen we een foto), briefjes van 200 euro wel oprapen, en vooral veel genieten.
    Jasper anja
  9. Diny Aker Wouters:
    17 mei 2016
    Hoi Mariet fijn dat je een goeie reis had en een had slaap lekker en goeie reis morgen ! Groet Diny en heft
  10. Coby Warmerdam:
    18 mei 2016
    Hoi Mariet hopelijk heb je lekker geslapen. Ik weet nog niet hoe je tuffie in het Italiaans heet maar niet te hard gaan rijden nu hij zo pittig is! Ben weer heel benieuwd naar je verhalen en wens je veel plezier en geniet van je avontuur.
  11. Ton:
    Hoi Mariet,
    Leuk dat je weer nieuwe reisplannen hebt genomen.
    En dat je ons laat meegenieten!
    Geniet ervan!

Groetjes Will en Ton
  12. Tineke de Kleijn:
    18 mei 2016
    Hoi Mariet. Jammer dat ik je in de winkel goede reis heb kunnen wensen, dus nu bij deze ik hoop dat je reis even boeiend zal worden als je ander reizen, heel veel plezier.
    Ik weet niet of dit aan komt want mijn e-mail is [email protected]
  13. Jeanne vd heijden:
    Nou Marieanne het is zover
  14. Jeanne vd heijden:
    18 mei 2016
    Nou Mariet e het is zover, geniet van alle heerlijkheden die er zijn en pas goed op je zelf gr tot het volgende bericht
  15. Joke kemps:
    19 mei 2016
    Dag Mariet,
    leuk dat wij je reis nu ook kunnen volgen, veel plezier en enjoy je avontuur!
  16. Mari de Visser:
    19 mei 2016
    Hallo mariet nog veel plezier, dat komt zeker goed met zulk een snelle brommer.