17 Mei

17 mei 2014 - Rome, Italië

En dan vandaag Rome bekijken in sneltreinvaart!
Ik moet keuze maken in,wat ik prioriteit geef om zeker te zien,en om 9 uur ben ik op pad.Het is wel een groot voordeel,dat ik,een tuffie heb,en nog een groter voordeel dat ik al in Napels was,bij Napels vergeleken,is het in Rome rustig,en ik heb nu ook beter door hoe de Italianen zich gedragen,
Al met al heb ik vandaag toch veel gezien,en wel op mijn eigen tempo.
Ik zal proberen wat foto's te laden,en beoordeel zelf maar !
Morgen ga ik Rome weer verlaten,en ga ik richting Porto Ercole.
Gr Mariet.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Toon Van Boxtel:
    17 mei 2014
    Goeie reis naar Porto Ercole, bekend van De Gelukkige Olifant.
  2. Mien van der Zanden:
    17 mei 2014
    Hallo Mariet Het gaat nog steeds zo als we zien grandioos Jij lekker genieten en wij genieten mee. Misschien mag je .n nachtje logeren in de gelukkige olifant.groot genoeg wellicht 'n kamertje vrij .Maar ik denk dat jij net zo lief je eigen tentje en tuffie om je heen hebt.Prettige voort zetting van je avontuur en zoals steeds dikke knuffel
  3. Coby Warmerdam:
    18 mei 2014
    Bongiorno marita hahaha je eerste Italiaanse selfy leuk hoor, mooie foto's heb je al gemaakt. Hopelijk zie je nog meer mooie plaatsen. Kan Tuffie zich goed aanpassen aan het Italiaanse verkeer??? Succes met je verdere ontdekkingen!!!!!!! Groetjes Coby
  4. Jan Wassenaar:
    18 mei 2014
    Hier zijn we weer met het goede nieuws dat het hier prachtig weer is.we waren al "n beetje jaloers op jou van wegen het weer.
    maar ik zie wel aan de foto"s dat het daar prachtig is, je heb tenminste al :n bruin gezicht gekregen. geniet nog maar van Rome
    daar kom je ook niet elke dag. gr Jan en Fien