16 Mei

16 mei 2014 - Rome, Italië

En dan ga ik Sermoneta weer verlaten,maar niet nadat ik nog een gezellig gesprek hadden,en de huiskat luisterde mee.
Er moest nog een foto van mij worden gemaakt,want die moest haar moeder zien in Australie,die was bushguide,en nog twee jaar ouder dan ik en ze vergeleek mij met haar....En dan tuf ik richting Rome,eerst nog even langs bij een oude klasgenoot die al 45 jaar vlak bij Rome woont,het was wel even een o verval maar ik was meer dan welkom! Een paar uurtjes zijn dan gauw om.
Rome was maar 20 km,dus in een ruim half uur,ben ik op de plaats waar ik wezen moet ,het is midden in de stad,dus lekker centraal.
Het is er wel heel erg druk,maar nu besef ik dat er toch een groot verschil is met Napels,dat was veel chaotischer,dus ga ik morgen maar eens met mijn tuffie op verkenning uit,gewapend met een platte grond van Rome.
Ik heb vast een voorproefje gehad,dus dat gaat lukken.
Tot morgen! Gr Marier.

1. Toon Van Boxtel:
    16 mei 2014
    Mariet,
    als je de eigenaar van Casa di Papa spreekt, wil je hem dan om zijn speciale zegen vragen? Je weet wel voor wie.
    Geniet er op los!
  2. Coby Warmerdam:
    16 mei 2014
    Hallo Mariet fijn dat je al in Rome bent. Inderdaad de groeten aan de Paus en steek maar weer eens kaarsje op voor al die mensen die je lief zijn. De bluumkes doen het goed en gelukkig is het weer ook wat beter aan het worden. Geniet nog van je verdere bezoeken die je nog gaat afleggen!!!! Groetjes Coby
  3. Tineke de Kleijn:
    17 mei 2014
    Hoi Mariet, hier ben ik ook weer, al je verhalen gelezen van de afgelopen dagen, wat indrukwekkend, erg erg mooi.wat leuk dat je ook nog een vriendin kunt bezoeken, bofkont, goede reis verder, groet Tineke