15 Mei

15 mei 2014 - Sermoneta, Italië

.En dat was dan de Amalfikust inclusief Napels enz...Het was geweldig,en nu begin jk dan ook voldaan,en vol verwachting aan de terugreis,en al wat er nog komt.

Gisteravond heb ik afscheid genomen van een van  mijn medegebruikers van het hostel,een Amerikaan uit san Diego en een Itliaan,we waren 4 dagen hier de enigste bewoners  de Italiaan vertrok vanmorgen richting Sicilie en ik de andere kant in.

Het enige waar ik tegenop zag was dat ik weer dwars door Napels moest die wegen daar,daar zijn de Belgische kasseien niks bij!

Het duurt dan ook een dik uur voordat ik dwars door Napels ben gesukkeld.

Solfatara is ook een vulkanisch gebied dat ligt vlak bij de baai,het is indrukwekkend om te zien hoeveel mensen er wonen in zo'n explosief gebied!

Om half twee vertrek ik weer,en arriveer o,m 6 uur in Sermoneta(ze waren al naar mij op zoek geloof het of niet maar het is echt waar) in eenn hostel met....tweemannen,voor de rest was er niemand!!,in een paradijselijk pletje  ,hoe ben ik op zo een mooi paatsje terechtgekomen,leve internet.

Dat was het vandaag weer ik ga nog wat zaakjes regelen,en morgen ; op naar Rome,    gr Mariet.zo'n explosief gebied met zoveel mensen!.

Nadat ik ook dat heb bekeken,vertrek ik weer richting Sermoneta,en verdraaid,ik word weer aangespro

1. Mien van der Zanden:
    15 mei 2014
    Hoi Mariet wat gaat het opeens snel Zo wuiven we je uit ,en nu sta je al weer met je neus deze kant op. maar 't blijft leuk om je te volgen.Groetjes en de gebruikelijke dikke knuffel.