27 Mei

27 mei 2014 - Remerschen, Luxemburg

...Alweer een dag voorbij, het lijkt net een mooie film die bijna afgelopen is.
Het weer was vandaag niet geweldig,de b
dikke bewolking overheerste,er ik had mijn dikke jas maar weer eens opgezocht,en dan nog.. het waaide er ook sevig bij,dus alles bij elkaar was het niet alles.
Jammer want met de zon erbij toont het landschap toch vriendelijker,maar wat heb ik te klagen? Tot nu toe heb ik nog geen regenjas gebruikt,ook vandaag niet,maar 14 gr is toch fris!
Eerst een stuk Elzas,dan een punt van de Vogezen,en zo ben ik beland in Schengen,waar ken ik dat van....
Ik had geen zin om met die kou te kamperen,dus gevraagd naar een jeugdherberg,en zo kwam ik hier terecht.
Die mevrouw,die kwam met een telefoonboek met een heleboel jeugdherbergen hier in de buurt,maar ze waren allemaal "ausgebuckt"
Uitijndelijk was het raak, en ze vroeg of ik morgen op de koffie kwam, ze woonde in Luxemburg stad,en ze wilde mij wel de stad laten zien ! Ik kreeg haar adres,en tel.nr......
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    Zo je bent al een heel eind op weg naar Schijndel, wat leuk dat zo,n vrouw spontaan vraagt om op de koffie te komen, ziede nou wel dat er nog heel veel leuke lieve mensen in de wereld rond lopen en dat wij met z,n allen dat eens moeten onthouden als weer wat te klagen hebben. Is het leuk in de jeugdherberg of is er geen jeugd? nog een goede gezellige reis verder, groet van Tineke
  2. Jan Wassenaar:
    28 mei 2014
    Ik zie wel dat je op alle te wegen wel "n weg vindt om er toch weer
    op de goede weg te komen, zoals ik lees zit je al weer in luxemburg,
    dan zit je weer op de weg naar schijndel waar de kleinkinderen
    weer op oma zitten te wachten. gr Jan en Fien
  3. Toon en betsie:
    28 mei 2014
    Hallo Mariet, Je bent nu bijna op het einde van je reis met je trouwe scooter. Je verlangt zeker wel weer naar je kinderen en kleinkinderen? Ze zullen je wel gemist hebben! Ook is het natuurlijk weer fijn om weer thuis te komen in je oude vertrouwde omgeving. Wij hopen je gauw weer te zien en zijn heel benieuwd naar je mooie reisverhalen. Wat een belevenis en wat zul je veel te vertellen hebben! Tot spoedig ziens, hopen we. Heel veel liefs en groetjes van Familie Toon en Betsie Heesakkers
  4. Toon en betsie:
    te