28 Mei

28 mei 2014 - Schijndel, Nederland

...En zo kwam er van daag,na een te lange reisdag een einde aan een voor mij zeer geslaagde vakantie.

Het weer was enigzinds mede oorzaak van die lange reisdag,het regende niet,maar daar was dan ook alles mee gezegt,en de motivatie om dan maar door te rijden werd alsmaar groter.

Ikzelf heb zeer genoten,en nu kan ik alles nog eens op een rijtje zetten,want het was wel erg veel als ik erop terugkijk Ook heb ik genoten van jullie leuke reakties,ik keek er iedere avond naar uit,zo voel je je ook niet zo alleen!

Nogmaals BEDANKT,en we spreken elkaar...

gr Mariet

1. Cathrien:
    BENVENUTI A CASA
  2. Tineke de Kleijn:
    29 mei 2014
    Zo Mariet, gefeliciteerd je heb alles overwonnen, wat een afstand ruim 3000 km. met je tuffie. Dus welkom in het natte Schijndel, maar de zon komt weer. Hopelijk heb je goed geslapen in je eigen bedje?
    Ik heb zojuist nog even al je foto,s gekeken, prachtige bloemen, kerken dorpen mooie gebouwen, je kunt terug kijken op heeeeeeeel veel moois. Groet Tineke en tot ziens
  3. Jan Wassenaar:
    29 mei 2014
    Je hebt het toch maar gefikst veel gezien en veel met andere mensen gesproken, in alle talen dus je bent er veel wijzer van geworden hoe ook andere mensen leven. we zien elkaar spoedig
    gr Jan en Fien
  4. Mien van der Zanden:
    29 mei 2014
    Hallo Mariet.Gefeliciteerd,je hebt weer ,n klus geklaard, Geweldig!Hopelijk heb je vannacht lekker geslapen Want er gaat niets boven je eigen bedje toch?Nu maar uit rusten en na genieten Je zult ongetwijfeld wel moe zijn .Nog ,n welkom thuis en gauw tot ziens.en natuurlijk dikke knuffel,
  5. Toon van Kroonenburg:
    30 mei 2014
    Welkom terug Mariet, ben benieuwd wat het volgende project is. Als reizen in je bloed zit.........