albarracin

29 mei 2015

Na regen komt zonneschijn,zegt men,maar voor mij was het vandaag omgekeert.

Vanmorgen met stralende zon vertrokken,en gaanderweg,werd het bewolkter,maar nog uiteraard niet koud,en echt koud werd het ook de hele dag niet,al is het niet prettig als het hard waait,en af er toe spetterd.

Op de camping kwam een engelse mevrouw naar me toe,en vroeg;waar ik vandaag heen ging,toe ik zei Terruel,zei ze dat ik absoluut,naar albaccatin moest,dat was een groene oase in een dor berglandschap,met een dorpje,wat op de werelderfgoedlijst staat,en waar je als je van bloemen houd,zeker heen moest.

Dat klonk als muziek ik  mijn oren,dus na mijn buren te hebben uitgezwaait, eengedbedoeld advies,be careful,en zei vorsigt ,vertrek ik weer.

Die mevrouw had geen woord overdreven,want mo enteel zit ik  midden in het oude gedeelte van dat dorpje,in een jeugdherberg,met een roemeense spanjaard,als beheerder,

Morgen ga ik hier even op pad,ik hoop dat het weer een beetje opklaard ,dit kan ik  iet aan mijn neus voorbij laten gaan.

Ik zit nod steeds te etteren met die fotos,hopelijk komt het goed,zogauw als de internetverbinding beter werkt. Ik ga slapen gr Mariet

1. Hannie wouters:
    29 mei 2015
    hoi mariet ,
    Weet je :na regen komt toch weer zonneschijn ! Een buitje kun je wel aan en het Spaanse land ook! Wat leuk van al die goede mensen die je tegen komt op je reis. Leuk dat je daardoor op heel veel mooie plekjes komt . Doei en geniet
  2. Mien van der Zanden:
    30 mei 2015
    Hoi Mariet Leuk als je aardige mensen ontmoet,en je krijgt dan ook nog wat fijne tips,waar je wat mee kunt!Ook wat regen zal jou niet weer houden om je plan te trekken.Blijf je met veel plezier volgen.Groetjes en doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
  3. Toon Van Boxtel:
    30 mei 2015
    Hoi Mariet, weer het zoveelste aanstekelijke reisverslag!
    Inmiddels heb ik ook ervaren wat het betekend om een reislog bij te houden, het lijkt wel op werken af en toe en dat is het laatste wat ik wil op vakantie.
    We kijken weer uit naar jouw volgende hoofdstuk. Goeie reis tot dan.
  4. Ans pijnenburg:
    hallo mariet,
    weer mooie verhalen ook toon en
    emmy hebben een mooie reis .
    groetjes leo en ans oijnenburg
  5. Jan Wassenaar:
    30 mei 2015
    Ik heb toch niets te veel gezegd dat je veel andere talen zelfs
    Roemeens wij gaan op talen cursus anders kunnen wij niet meer met jou praten? Het blijft in Spanje niet regenen volgens de berichten
    dus het komt allemaal wel goed geniet er maar van .gr Jan en Fien