albarracin

30 mei 2015 - Albarracín, Spanje

Dat was gisteren geen slechte beslissing, een droog onderkomen,en een goed bed,met vanmorgen een"goed"ontbijt.

Het weer was wer stralend,en ik had het druk met de omgeving bekijken,want er is hier genoeg te zien,ik heb momenteel met veel moeite een deel van de fotos bijgeleverd, er volgen er nog meer, maar ik heb er nu even geen zin meer in ,ja ook ik word ouder!!!!

Moet nog wat andere zaken regelen,dus tabee,en tot morgen. Mariet.

1. Marcel en Marieke:
    31 mei 2015
    Wauw, wat een mooie foto's weer. Fijn dat het weer zo geweldig gaat. Top!!!
  2. Jan Wassenaar:
    31 mei 2015
    Je beweerd dat je ouder wordt maar daar geloof ik niks van je reist
    door Spanje als "n jonge hinde,Ha Ha je hebt prachtige foto:s
    verstuurd geen berg te hoog, maar geniet er maar van nu heb je de kans. gr Jan en Fien
  3. Tineke de Kleijn:
    31 mei 2015
    Op een van jou foto,s staat een hele donker lucht, nou hadden wij gisteren ook, daarom ben ik nog niet weg we zouden een hele grote fietstocht gaan maken, maar die verre....te regen hier in dit land, dus als bij de zon schijnt geniet er dubbel van want die komen wij tekort, goede reis verder en tot wederhoren, groet Tineke
  4. Mari de Visser:
    31 mei 2015
    Hoi,Mariet wij hebben prachtige foto s van je ontvangen,het is er mooi,fijn dat wij er zo ook nog van genieten,nog een goed verolg van je reis.
    gr.Nelly Mari
  5. Hannie wouters:
    mooie foto's!
    Een dagje ouder???
    Aan je reis anders niet te merken hoor!
    Top van je jonge dame
    Dit doet niet iedereen na hoor , geweldig van jou . Wij genieten ook van je reis.