Arnes a Horta

31 mei 2015

En zo gaat het weer noordelijk, Alicante,blijft op dit moment,onaangeroerd,wie weet komt dat nog eens..als god......

Ik zit momenteel in Arnes,dit ligt iets te zuiden van Barcelona,in het binnenland

De reis vandaag,schoot lekker op,en ik heh nog een paar foto stops gemaakt,oa in een opgravingsgebied die zijn er hiet meerdere, waar met o a sporen van dinosauriurs,en botresten vind,erg indrukwekkend.

Het landschap was zeer afwisselend,en zeker niet saai, het enige wat af en toe opspeeld,is mijn achterwerk... maar na een koffiepauze,is dat probleem weer (even)voorbij!

Gr en tot morgen. MARIET

1. Marij:
    31 mei 2015
    Mooie reis geef je achterwerk een dag rust .
    kan het er weer tegen
  2. Leomar:
    31 mei 2015
    Alicante zal zeker in je volgende reis zijn...
    Het is geweldig wat je allemaal beleefd en ziet.. Wat een prachtige natuur... Gezinnetje van mijn zoon, hebben weer genoten..
    Morgen hard aan het werk. .en jij op je tufje verder naar het noorden.. we gaan elkaar zeker en vast ooit ontmoeten
    Lieve groetjes
    Marieke
  3. Coby Warmerdam:
    31 mei 2015
    Inderdaad zoals Marij schrijft geef je achterwerk rust. Je moet er nog behoorlijk wat jaartjes mee doen.Het ziet er prachtig uit ik kan me voorstellen dat je er soms stil van kunt worden. Prettige voortzetting van je reis. Groetjes Coby
  4. Toon Van Boxtel:
    1 juni 2015
    Hoi Mariet,het mag je tot troost strekken dat Coby jouw achterwerk toch wel mooi vindt. Lees haar reactie er nog maar eens op na.
  5. Jan Wassenaar:
    1 juni 2015
    Mariet na lang zitten op die bepaalde plek wordt dat wel wat beurs
    maar goed insmeren met uierzalf loop alles weer gesmeerd? als je
    in de streek van Barcelona komt moet je wel oppassen want op de
    ramblas verkopen ze alles zelfs vrouwen van rond de zeventig ha ha
    veel plezier gr Jan en Fien
  6. A. van Lokven:
    1 juni 2015
    Hoi Mariet. Ik heb een paar dagen niets van je gelezen omdat wij met hetzelfde probleem kampen als jij: geen wifi! Niet in Duitsland en ook niet in Oostenrijk. Nu in Slovenië weer wel dus nu zijn wij weer helemaal bij. Als het ons net zo vergaat als jouw mogen wij niet klagen