montserrat

1 juni 2015

Nadat ik gisteravond nog een wijntje heb gedronken,met mensen uit

Zundert, zij waren benieuwd,of ik die mevrouw met die brommer was,toen ik langs kwam lopen, heb ik vanmorgen mijnzaakjes weer bij elkaar geraapt,en met frisse moed weer vertrokken.

Richting Tarragona,door een ruig berglandschap,nl Els Port, en dan op Barcelona aan,een camping was in geen velden of wegen te bespeuren,dan in een hostal in Montserrat,wel wat duurder,maar na zo'n lange dag is dat welzo lekker.

Ik moet eerlijk zeggen,dat ik er nog niet een dag tegenop gezien heb,zolang het weer meewerkt,is  het een feest om te tuffen, en ondanks ,een verbrande neus,of dat andere kleinigheden,  dank nogmaals voor jullie goedbedoelde adviezen.

Gr Mariet.

1. Leomar:
    1 juni 2015
    Raar dat je vanavond misschien hier zou zijn.. inplaats daarvan hoog in het noorden al... En neen, Cordoba is niet zo heel ver weg van bij ons...
    Hoop dat het weer blijft meewerken, maar daar zien de weerberichten wel naar uit..
    Geniet verder en lieve groetjes
    Marieke
  2. Diny Aker Wouters:
    Hoi mariet
    lekker geslapen?dan begin je de nieuwe dag weer goed, engenietenvan al het moois liefs van ons
  3. Jan Wassenaar:
    2 juni 2015
    Dus je hebt nu ook in onze eigen taal kunnen spreken, maar wij zien wel dat je daar geen problemen mee heeft, wij hopen ook dat de brommer
    niet tegen die bergen opziet maar dat zal ook wel lukken. veel plezier
    en tot horens gr Jan en Fien
  4. Toon Van Boxtel:
    2 juni 2015
    Hoi Mariet, het gaat weer ras noordwaards zo te lezen, maar er ligt nog een interessant stuk Spanje op te wachten en we wensen je toe dat je daar net zo veel van geniet.