Roses

2 juni 2015 - Roses, Spanje

Om 7.30 uiteindelijk,in een hostal beland,in deze regio zijn  nauwelijks campings.

Toen ik daar aankwam,stond er een man die gaf aan dat ik nog niet moest afstappen,want hij wilde een foto maken,ik was kennelijk een bezienswaardigheid,of was hij bezeten van fotograferen....ik was verrast!

Na een lekkere douche en een hapje eten moest ik toch nog even naar de monastir,van daag nog niet genoeg bochtjes gemaakt.....

De monastir,is een klooster,dat boven op een steile berg staat,en waar,veel toeristen komen,vooral dagjesmensen uit Barcelona.

De man (uit belgie) was vanmorgen weer van de partij,bijhet ontbijt vroeg hij of hij nog een foto mochtmaken, ik heb toegestemd,en kennelijk sta ik al op facebook,maar alleen als ik ervan hem ook een mocht maken.

We zwaaiden elkaar uit,en detsit,zo gaat dat als je alleen op stap gaat,

Het was erg heet vandaag, en druk rondom Barcelona,geen lol aan,dus heb ik zo snel mogelijk het  binnenland weer opgezocht.

Roses,is het SaintTropez van Spanje,ook al kun je hier zien dat de crisis hier ook zijn sporen heet achtergelaten .morgen zoek ik la France weer op en zien we weer verder.

Gr Mariet.

1. Mien van der Zanden:
    3 juni 2015
    Hoi Mariet .Wat beschrijf je het toch allemaal geweldig hoe mooi het daar is .Wat jij doet ,is toch fantastisch! ,geen wonder dat ze je op de foto willen zetten.Blijf lekker genieten,Hier is het nog steeds erg fris,maar er is voor het einde van de week warm weer belooft.Heel veel groetjes endoeiiiiiiiiiiiiiiii
  2. Jan Wassenaar:
    3 juni 2015
    Wij hebben gehoord dat die man :n groot iemand is in de film wereld
    dus wie weet zien wij jou binnenkort op het witte doek ? maar
    zoals je schrijft zoek je ook de richting van Frankrijk weer op ,
    dus zachtjes aan kom je toch weer terug naar de bekende wereld
    wij wensen jou toch :n mooi afscheid van Spanje. gr Jan en Fien
  3. Coby Warmerdam:
    3 juni 2015
    Hallo Mariet, ik wist wel dat je nog andere talenten had. Fotomodel, dat levert misschien nog wel een foto op op de cover van het blad van de Belgische K.B.O. Ben je voorzichtig met je snoetje in de zon? Fijne reis verder en geniet. Coby
  4. Jolanda:
    Hallo Mariet,
    Al weken volg ik je avonturen en geniet! En wat een mooie foto's! Vooral natuurlijk van de foto's die je naar ons mam hebt gestuurd. Heel erg bekend terrein natuurlijk. Je reed over de N420 en dat is zo'n 1,5 km van ons huis!! En dat je koffiegedronken hebt waar wij ook geweest zijn is ook zo leuk. Montserrat is indrukwekkend he?
    Houd ons a.u.b. op de hoogte want dat is enorm leuk. Nog veel plezier en goede reis. Gr. Jolanda
  5. Leomar:
    12 juli 2015