villemarin

3 juni 2015 - Mèze, Frankrijk

En vanmorgen ging ik weer rijden om 9uur lekker vroeg dus, Maar die tijd verspeelde ik weer door de hoognodige fotostops, het uitzicht was nl geweldig.
Eerst nog even bij de repsol, of de cepsa langs, want mijn tuffie, stikt van de dorst, en zeker als hij hard moet werken

En zo ga ik op pad richting Frankrijk langs de kust. De route is prachtig , en net als ik denk; nu rijdt ik eens even Door, is er weer zo'n schitterend uitzicht , het contrast is dan ook wel heel groot, alser daarna een monotoon landschap volg of je
Je in de
Polder waant.
En nu zit ik hier tussen de korenvelden tussen Beziers en Monpellier. Alleen Fransen. Gr Mariet

1. Toon Van Boxtel:
    3 juni 2015
    hoi Mariet, Frankrijk alweer. Ja wat een contrast he, die vlakke velden, dat wel, maar Vincent heeft er toch maar mooie schilderijen van gemaakt, bijna net zo mooi als jouw foto's .
    Elke olijfboom is een persoonlijkheid. "Het lijken wel mensen" zei Emmy vandaag nog onderweg. Wat zei ook nog zei: 'Zo wil ik ook oud worden"", daarmee bedoelde zei niet jouw leeftijd hoor, maak je maar niet ongerust, maar hoe jij op jouw leeftijd, nog in het leven staat,
  2. Dorry:
    3 juni 2015
    Hoi Mariet kom maar even op de koffie bij Gerard en mij wij zitten in Le Grisse bij Angles
  3. Jan Wassenaar:
    4 juni 2015
    De retour route naar holland is weer in gang gezet je zult er wel andere landschappen aantreffen dan in Spanje maar elk heeft z/n eigen schoonheid. wij wensen jou :n goede reis door het mooie Frankrijk
    waar ik ook drie maanden heeft gewoond. gr Jan en Fien
  4. Ton:
    Hoi Mariet,

Al weer op de terugweg.
    Niet te snel hier willen zijn!Neem er rustig je tijd voor.
    En je verhalen horen we straks met veel plezier.

Groetjes van Will en Ton
  5. Marcel en Marieke:
    hophopgasderop.gr ut ballekum.
  6. Leomar:
    12 juli 2015
    Ja dat is een prachtige route.. Hebben wij vaak gedaan,... Ben je vergeten Salvador Dali op te zoeken???? Zo schitterend daar..
    Lieve groetjes
    Marieke