Anteqerra

19 januari 2015 - Schijndel, Nederland

Ja  en dan loopt het zo langzaam toch op een eindje,het goede nieuws is,dat het vandaag de hele dag droog bleef,ja zelfs de zon liet zich soms even zien,al was het nog wel "frio"

Toen ik vanmorgen vertrok,was het nog niet zo geweldig,dus ik besloot,om de grotere weg te nemen,het landschap zat nog verstopt achter de wolken.

Maar gaanderweg,toen de zon erbij kwam,heb ik toch maar het binnenland genomen,waar ik absoluut geen spijt van had,ik zag nl ;El Chorro staan,dit is een reusachtige kloof,alleen voor waaghalzen,een beetje avontuurlijk,oke,maar een waaghals ben ik zeker niet,,,met dank aan google maps en die korte omweg was het meer dan waard,rond 1uur was ik in Anteqerra,mijn kamer opgezocht,een hapje gegeten,ende stad verkend.

Na het eten,ben ik nog op pad gegaan,naar een lagune hier in de buurt,waar veel vogels zitten,we waren hier 2 maal op een camping,op terugreis van Marokko

....... Herinneringen,de mooie bewaar ik....  tot morgen   Mariet.

1. Chris van Heesch:
    19 januari 2015
    Niet naar het Lobo Park geweest?
  2. Leomar:
    19 januari 2015
    Koester je herinneringen... "Memorys never die".... en geniet van je mooie reis...
    Lieve groetjes
    marieke
  3. Mien van der Zanden:
    20 januari 2015
    Hallo Mariet Had je graag nog wat langer reis plezier gegund is zo goed besteed aan jou,En ik reis met je mee,en geniet er volop van Maar ben ook blij als je weer hier kan begroeten.Nog 'n goede afronding gewenst, ik blijf je volgen.liefs en dikke knuffel .Mien
  4. Tineke de Kleijn:
    20 januari 2015
    Hoi Marie,
    Waar je nu bent is voor mij abra cabra maar zo te horen is het er weer erg mooi.
    Geniet ervan de laatste dagen (want volgens mij ga je donderdag weer terug? en een goede vlucht terug