Malaga 20 Jan.

20 januari 2015 - Schijndel, Nederland

En zo komt er vandaag weer een einde  aan een mooievakantie,hier in Andalusie.

Maar niet voordat ik een korte omweg maak,vanuit Antequera naar Malaga,door het Torcal nationaal park; zie fotos.

Ik maak er een rondwandeling, ondanks dat de gids het ontraadde,het was erg glad,maar zeer de moeite waard,en het uitzicht loog er niet om.

Na mijn klautertoer,en een broodje ,begin ik aan het laatste,maar zeker niet het minste deel van mijn route,door de bergen terug naar Malaga

Als ik mijn auto heb geparkeert,begint het te regenen,en het is tot op heden nog niet opgehouden, en ik besef,dat ik geluk heb gehad vandaag,met dat stralende weer.

Ik ga nog even de srad in,maar winkelen,is niet zo mijn ding,en zeker niet met dit weer.

Nog even wat orde scheppen,zodat ik morgenvroeg nien hoef te zoeken,om 6 uur loopt de wekker af!

Ik wil jullie allemaal hartelijk danken,voor je meeleven,je weet niet hoe leuk het is om s avonds, nog jullie reacties te lezen,het was me een waar genoegen!!!

Nogmaals dank,en ik zie je.  Gr Mariet.