Cuenca

28 mei 2015 - Cuenca, Spanje

Madrid,weer achter me gelaten,op naar de volgende bestemming!

Cuenca is in de planning,maar voordat ik de stad uitben,ben ik een uur verder.

Eerst een eind door het binnenland,maar mijn navigator word er nerveus van, ik heb inmiddels twee uur gereden,en nog maar 45 km van Madrid verwijderd!

Wel een schitterende route,veel bloemen ,en uiteraard,niemandsland.

Nadat ik uiteinelijk de grote weg heb opgezocht, schiet het sneller op,en zo beland ik rond de klok van 6 op een camping, in Cuenca war ik morgen maar eens op verkenning  ga.

Wat betreft fotos;die volgen nog,maar de downloadsnelheid,is hier tergend laag!

1. Anja:
    28 mei 2015
    Ja inderdaad geef maar es wat meer gas, wij hebben zaterdagmiddag oppas nodig, dan kun je toch wel terug zijn.
    Geintje, geniet ervan.
  2. Marij:
    wat een mooie reis
    fijn dat het goed gaat
    gr de buuren
  3. Jan Wassenaar:
    28 mei 2015
    Je ziet toch maar weer je tomtom brengt je overal. maar hoe kom jij aan die foto die heb je zelf niet gemaakt zeken :n klein spaans mannetje
    gevonden maar die wel even "n foto wil maken Ha Ha je maakt er wel "n mooie reis van . gr Jan en Fien .
  4. Leomar:
    28 mei 2015
    Geweldig weer... geniet alle dagen een beetje met je mee...
    Lieve groetjes
    Marieke
  5. Diny Aker Wouters:
    28 mei 2015
    Wat fijn dat je zoveel moois ziet op je reis , dat is echt genietenmooi zo
  6. Tineke de Kleijn:
    28 mei 2015
    Hoi Mariet. Hier nog even een reactie van mij, ik wil je nog een hele fijne verdere reis toewensen, met heeeeeeeeeeeeel veel moois en zo, en veiligheid natuurlijk. Ik ben er voorlopig niet om te reageren.
    Groetjes en tot wederhoren van Tineke.
  7. Hannie wouters:
    hoi Mariet,
    Wat ben jij toch een prachtige reis aan het maken! We zijn je ook aan het volgen geniet ervan .
    En vergeet niet te stoppen voor een stop bord : echt stil staan . Dit heeft ons vorig jaar flink geld gekost in het mooie Spanje.
    Nog een fijne reis toe gewenst.