de kop is eraf

Zo, de kop is eraf!
Ik vond het super,dat jullie er allemaal waren vanmorgen.
Het gevoel van vorig jaar,was er weer,he maatje,ook al is er sindsdien veel gebeurd,maar dat gaat mee in de rugzak..
Het rijden verliep voorspoedig,(mischien toch een beetje ervaring)
Om half vijf was ik in een super jeugdherberg met een prive kamer met douche incl avondeten en morgenvroeg een ontbijt
In Bad Munstereifel met 190 km op de teller!
Wel zo lekker want als ik nu buiten kijk,regent het!
Ik ga proberen of ik een paar foto,s van onderweg mee te sturen.

Gr Mariet.

1. Mien van der Zanden:
    3 mei 2014
    Hoi Mariet super fijn om te horen .dat de start zo voorspoedig is verlopen. Volg je met veel plezier op het verdere avontuur! groetjes en knuffels Mien.
  2. Toon van lokven:
    3 mei 2014
    Hoi Mariet, zo te lezen is het begin goed. Probeer dat vast te houden dan kan het niet mis gaan. Wij zijn al weer thuis. Artrose in mijn knie. Pijn is niet te harden.
  3. Diny Aker Wouters:
    3 mei 2014
    He , fijn dat het bebin goed is verlopen een goed begin is het halve werk zoals je weet goed weer voor de rest van je reis toi toi diny
    e weet
  4. Jan Wassenaar:
    3 mei 2014
    wij vinden het fijn dat alles zo goed verloopt ik hoop dat de regen gouw over gaat in zonnen schijn gr jan en fien
  5. Toon Van Boxtel:
    Hallo Mariet,
    mooi, dat klinkt weer zoals we gehoopt hadden.
    Houden zo !
    Mooie foto's van het vertrek en ook één van de snelle terugkomst. We hadden nog even gewacht of er nog méér vervolg op kwam, maar zo te lezen zal dat nog wel een paar weken duren.