3 Mei

3 mei 2014 - Aichelberg, Duitsland

Hoi,hoi,
Inmiddels zit ik hier het toiletgebouw,op de camping,lekker warm in Aichelberg,iets ten zuiden van Stuttgart,het was vandaag wel droog,maar daar is ook alles mee gezegt,ikzag onderweg dat een temperatuurm.8graden! Jammer dat de zon er niet was maar.....morgen word het beter....
Zo,dat wifi-gedoe is ook nog steeds niet vanzelfsprekend,een verhaaltje dat ik heb opgeslagen,heb ik inmiddels gepubliceerd,en het andere lukt (nog) steeds niet,ik doe mijn best Bert,want ik heb tegen jouw zitten zwetsen dat het moet lukken
Daarbij komt nog dat ik hier warm en droog zit,met een neutje in de buurt.

1. Toon Van Boxtel:
    Ha Mariet,

nou, strak schema, goei gemiddelde!
    Binnenkort de bergen al in zicht.
  2. Toon Van Boxtel:
    Ha Mariet,
    nou, strak schema, goei gemiddelde"
    Binnenkort komen de bergen al in zicht.
  3. Bert Hellings:
    3 mei 2014
    Dag Mariet, leuke aktie's.Nog een tip , onder de paperclip bij het maken van een e mailbericht zie je de opslagmogelijkheden voor het maken van een off line bericht. Goede reis verder.
  4. Cathrien:
    4 mei 2014
    Hoi Mariet

Fijn dat het zo goed gaat ,beetje jammer van het weer maar dat gaat vast beter worden. Enne niet te veel neutjes ,je moet nog rijden. Denk vaak aan je. Groetjes ,ook van Ton en goeie reis verder.