Limoges

18 mei 2015 - Limoges-Fourches, Frankrijk

Hoi, hoi

Na een wel erg lange dag zit ik hier in Limoges ,het kwam zo uit ,die fietsroutes zijn wel schitterend maar de campings liggen niet voor het oprapen

Veel bochten gemaakt  met sporadisch hier en daar een verstild dorpje,en een bosrijk landschap

Onderweg twee campings gezien,allebei gesloten!

Nog even dit; ik denk dat ik maar een nikaab koop, tegen de zon...

Of mischien is het toch verstandiger om mijn anti-age creme te gebruiken,je weet maar nooit,of zou het toch verkeken boeltje zijn!!!???

Gr  Mariet

1. Dorry:
    18 mei 2015
    stuur de zon maar naar hier Mariet,wij willen hem wel!!
    Groetjes Dorry
  2. Toon Van Boxtel:
    18 mei 2015
    Hoi Mariet, hoe dan ook, het schiet lekker op, met de reis bedoel ik. Wat betreft die anti-creme: lok niet uit wat je liever niet wil horen van een ander, ondanks dat je hetzelf wel vermoedt....
  3. Mien van der Zanden:
    18 mei 2015
    Hoi Mariet Voorzichtig met die nikaap,straks verdwaal je nog richting Syrieë.Maar inderdaad Verbranden is heel vervelend en pijnlijk.Stuur meteen wat koelte van hier wij hebben koelte zat ha ha.Afijn nog weer 'n goede voortzetting van je reis,Groetjes en doeiiiiiiiiiiiiiiii
  4. Jan Wassenaar:
    19 mei 2015
    Hoy Mariet wij zijn geschrokken moeten wij nu ook nog turks gaan praten, maar als het nodig is dan moet jij je eigen goed wapenen
    tegen de zon maar het schiet al weer op richting Spanje.Als er geen campings zijn is er misschien el "n dikke boom waar het tentje onder past.wij wensen jou toch veel plezier. gr Jan en Fien
  5. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet.
    Ik heb even ons klooster gebeld en gevraagd of dat zij een non missen ergens in het buitenland, was niet het geval.
    Laat de zon aub naar hier komen ik verrek van de kauw.
    Om 12.00 uur gaat bij de verwarming al aan, lekker zo in mei, maar we mogen niet zeuren want we zijn gezond? groet Tineke
  6. Coby Warmerdam:
    19 mei 2015
    Het moet niet gekker worden met jou? Straks denken ze nog dat je een zuipneus hebt. Pas je wel een beetje beter op jezelf! Ben net naar je stulpje geweest, alles rustig daar. Je hebt een kaart uit Praag van Uschi en Quincy heeft een afspraak met de dierenarts voor een rabies prik. Ik neem wel contact op met het thuisfront. Stuur inderdaad die zon maar eens hier naar toe, jij nog een fijne voortzetting van jouw nieuwe avontuur!!!!! Groetjes Coby