Cadouin

19 mei 2015 - Le Buisson-de-Cadouin, Frankrijk

Vanmorgen om kwart voor tien vertrokken ,na een lange nacht,als je moe genoeg bent,slaap je overal,en ik ben aan mijn tentje al gewent.
Het heeft vannacht geregend,maar ik heb nergens last van gehad,alleen inpakken is minder,en vanavond slaap ik in Cadouin,in een oude abdij,in gebruik als jeugdherberg
Een bizondere plaats,dat wel,ik ben hier beland,vanwege het weer,dreigende lucht,en regen voorspeld ,dus heb ik besloten om vandaag maar een echt dak boven mijn hoofd te zoeken,toch wat confortabeler dan in de tent.
zo dat was het dan weer voor vandaag, (de Dordogne is prachtig)
gr Mariet.

1. Leomar:
    19 mei 2015
    Je was in Limoges dus al een het proberen, hoe een nonnekap voelt??? Of ben je in een vroegere mannen abdij???
    Jammer van de regen, maar je laat je er niet onder krijgen.. Dus geniet lekker verder...
    Lieve groetjes
    wel heel mooi
    hopelijk morgen beter weer
  3. Mien van der Zanden:
    19 mei 2015
    Hoi Mariet .Mag ik zeggen dat ik je foto met je mooie Hoofdkap op geweldig vindt Voorlopig noem ik je moeder overste,Of zit je misschien al in die abdij.en is het geen jeugdherberg!Hoe dan ook ás ge már leut hét.groetjes en doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  4. Toon Van Boxtel:
    20 mei 2015
    Hoi Mariet, het gaat lekker en het klinkt goed!!
    We kijken uit naar jouw volgende etappe.
    Binnenlort komen de Pyreneeën in zicht met daarachter: juist ja: Spanje!
  5. Tineke de Kleijn:
    20 mei 2015
    Hoi Mariet, vergeten te vragen een mooie kop en schotel gekocht? in Limoges want daar hebben ze prachtig doorzichtig porselein, kun je onderweg uit een mooi kopje koffie gebruiken. Je schiet al op het mooi Frankrijk glijd voorbij. Jammer van de regen, zijn er mooi mannen in het abdij? groetjes Tineke
  6. Jan Wassenaar:
    20 mei 2015
    Het is wel gevaarlijk daar in het klooster er lopen veel patertjes rond
    ze zijn allemaal wel 80 jaar oud maar je weet maar nooit<Ha-Ha
    maar zo te lezen maak jij het wel op naar spanje goeie reis
    gr Jan en Fien