saint Gaudens

20 mei 2015 - Saint-Gaudens, Frankrijk

Vanmorgen vroeg vertrokken uit Cadouin,met regen verwachting van 50%,en ik maak een plan om voor vanavond maar opzeker te spelen,enhoud het oog gericht op een jeugdherberg in st Gaudens,aan de voet van de Pyreneen,(ligt op de hoogte van Lourdes ongeveer 50 km ten westen)
Had ik maar even gereserveerd,DAN was er nog een plekje vrij geweest,maar nu helaas niet!
Jammer dan,ware het niet dat het hoosde van de regen,en ik had er al een lange dag opzitten!!
Op dat moment moet je even schakelen, dan maar een hotel,maar die liggen hierook niet voor het oprapen.
Uiteindelijk toch een gevonden, dus laat ik mezelf maar eens verwennen,er is zelfs een bad ,he,lekker warm.
Morgen dus de bergen in,het word een mooie rit als het weer meewerkt!
Groetjes en tot morgen.

1. Toon Van Boxtel:
    20 mei 2015
    Hoi Mariet , zo zie je maar: "elk nadeel heb se voordeel".
    St Gaudens ken ik nog van een vakantie lang geleden met de kinderen, dat belood een mooie tocht! Vol gas omhoog dan maar en , laten we hopen, in elk geval droog.
  2. Leomar:
    20 mei 2015
    Elke dag op pad Mariet??? Niet een dagje rust, zeker als het weer slecht is??? Hopelijk morgen dan geen regen.. en gewoon verder genieten van je tocht...
    Lieve groetjes
    Marieke
  3. Marcel en Marieke:
    21 mei 2015
    We zien da ge t goed nor u zin het.ok niks mis mi zo'n ritje.nog veel plezier en goeie reis.gr Marcel marieke roos lieke en tijn.
  4. Jan Wassenaar:
    21 mei 2015
    zo zie je maar het kan overal wel "n keer slecht weer zijn ,
    we zijn wel wat gewend het is te hopen dat het gouw weer beter wordt
    Hoe doet de brommer het jr gaat nu zacht jes de bergen in dus gooi er maar "n flinke scheut benzine in . goede reis Jan en Fien
  5. Diny Aker Wouters:
    22 mei 2015
    Heb weer wifi , jammer die regen maar er komt weer een nieuwe dag en hoop dat er dan beter weer is .geniet er van. Gr bert en diny