Viva Espagna

21 mei 2015 - Aínsa-Sobrarbe, Spanje

En ja hoor,Ik ben in het zonnige Spanje beland,het is niet te geloven,vanmorgen vertrokken met dreigende lucht,en 7 graden,al naar gelang ik in de buurt van de Bielsa tunnel kwam werd het gaanderweg kouder,maar ook helderder,de bergen hadden een nieuwe witte muts op,verse sneeuw,aan de franse kant,en eenmaal aan de Spaanse kant,was het stralende zonneschijn,en er was van sneeuw geen sprake
wonderlijk,hoe die bergen het klimaat kunnen beinvloeden.
En vanaf nu wil ik wel een tandje lager,wat de snelheid betreft,er is hier zo veel te zien,en ik hoop dat het weer meewerkt, en goed smeren,wa t de zon is verraderlijk,dus ik hou het maar bij 50+anti age.....

nog een kleinigheidje,ik had vanmorgen de sleutel van mijn hotelkamer nog bij me toen ik 25km weg was!!!snl naar het dichtstbijzijnde postkantoor een opgestuurd,probleem opgelost. Gr Mariet.

1. Leomar:
    21 mei 2015
    Prachtig.... hoe mooi Spanje is... Fijn voor je dat je de zon gevonden hebt.. geniet van de komende dagen en de mooie omgeving..
    Lieve groetjes
    Marieke
  2. Mien van der Zanden:
    21 mei 2015
    Hoi Mariet Al ben je onder tussen al wel voorgebakken,Maar 'n dikke laag er opgesmeerd is zeker 'n goed idee. Anders is 't oei oei in plaats van ole ole Nu lekker van Spanje gaan genieten,dat kan ook best met 'n koel glaasje in de schaduw,geniet ze!!!!!!!groetjes en doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  3. Jan Wassenaar:
    22 mei 2015
    We blijven benieuwd wat er de volgende verassing zal zijn? als het maar bij de sleutel blijft valt het nogal mee. je bent in ieder geval de Spaanse grens weer over.we hopen voor jou dat het weer ook volledig meewerkt.
    gr Jan en Fien