Nuevalos

23 mei 2015 - Nuévalos, Spanje

Gisteravond nog even zitten kletsen mat twee (bijna) bejaarde motorrijders,"aus Bayern" ,zij waren langs binnenwegen,en over Andorra naar Madrid geweest,en waren ook vol lof over het Spaanse binnenland
Ook in mijn verhaal waren ze geinterreseerd,en zo kreeg ik het gevoel van waardering,met de opmerking; het was interresand,u te leren kennen!!!en mijn twee wijntjes werden door hun afgerekend!
Dat zijn de leuke verrassingen van alleen op stap gaan, je wenst elkaar goede reis,en dat is het dan.
Vandaag gaat de rit verder naar catalayud,het zou een mooi gebied zijn, met een monasterio,in een groene oase in dit overweegend dorre landschap,maar of ik het haal is de vraag... al liggen de campings hier niet voor het oprapen voorbeeld; ik reed 45 km en ben 3 autos tegengekomen,en 5 dorpjes,nou ja dorpjes gehuchtjes maar het landschap is prachtig.
Uiteindelijk toch in Nuevalos beland waar ik op verkenning uitga.
Je hoort nog van me!
Gr mariet

1. Jan Wassenaar:
    23 mei 2015
    Mariet zo zie je maar weer dat je internationaal bezig ben zelfs de
    duitse taal is geen probleem? en de wijntjes voor die prijs al helemaal ha"ha verder ben je toch al lekker opgeschoten als ik het zo bekijkt
    op het kaartje verder hopen wij dat alles voorspoedig zal verlopen .
    we schrijven nog wel gr Jan en Fien
  2. Ton:
    Goede middag Mariet,

Alles gaat goed naar wens. Voorzichtig voor die zon! Maar extra smeren dus. Anders kun je er veel last van krijgen en dat mag niet!
    Groetjes uit ons natte landje met af en toe een bui! Ach ja. Klinkt je vast niet onbekend. Ton
  3. Ria vd Meijden:
    23 mei 2015
    Fijn dat je mensen ontmoet waar je een praatje mee kunt maken en geïnteresseerd in jou verhaal met bovendien een paar wijntjes toe.Volgens de verhalen die wij van jou lezen loopt alles voorspoedig hopelijk blijft dat zo maar daar gaan we wel van uit.

Groetjes Ad en ria
  4. Mien van der Zanden:
    23 mei 2015
    Hoi Mariet Gelezen dat alles goed verloopt,en ook dat je leuke mensen ontmoet hebt.Fijn voor je Pas goed op jezelf en kijk uit voor de zon.Wens je 'n fijn Pinksterweekend.groetjes endoeiiiiiiiiiiiiiiiii
  5. Tineke de Kleijn:
    23 mei 2015
    Hoi Mariet, jij wat aan de wijn nou wij dus ook afgelopen dagen, 5 verjaardagen gehad, dus even geen reactie ontvangen van mij, maar hier ben ik weer nuchter. Ik wens je verder een fijne mooie reis toe, en tot wederhoren, groet Tineke
  6. Tineke de Kleijn:
    23 mei 2015
    Hoi Mariet, jij aan de wijn, nou wij dus ook de afgelopen 4 dagen 5 verjaardagen gehad dus das ook niet mis, fijne reis verder en het ga je goed, groet Tineke
  7. Irene:
    Hoi Mariet,
    Net terug uit Barcelona en Catalunia, vandaar dat je niets gehoord hebt maar ik begrijp dat het weer naar je zin is en hoop dat het zo blijft. Hasta luego et bon dias
    Groetjes Irene
  8. Leomar:
    23 mei 2015
    Schitterend... en schitterende foto's... Amai wat is het spaanse binnenland mooi!!!! En gezellig zulke ontmoetingen... kunnen wij ook altijd zo van genieten....
    Heerlijk je te kunnen volgen...
    Lieve groetjes
    Marieke
  9. Toon Van Boxtel:
    Hoi Mariet.
    En dan iedereen maar roepen dat er in het binnenland van Spanje niks te beleven is! Maar die waren niet op de scooter denk ik.
    Mooi van die twee duitse Frauen. Wat was hun leeftijd? Waren we ze bijna bejaard of óók bijna bejaard?
    Goed, zo te zien zit je bijna op dezelfde breedtegraad als wij.
    Asta la vista!