malaga 11 Januari

11 januari 2015 - Málaga, Spanje

En ja hoor,na een goede vlucht,(want je weet het maar nooit tegenwoordig) landt ik probleemloos in Malaga
Het zonnetje straalt,en het is rond de 20gr ,lekker dus
Ik ga eerst maar eens op zoek naar Spanisch rental,en na ongeveer een kwartiertje rijd ik door de straten van Malaga, even wennen,
maar het is Zondag vandaag,dus niet zo druk!
Nadat ik mijn Hostel gevonden heb,ga ik op onderzoek uit, en vind aan de boulevard al gauw een tentje,en eet een hapje.
Dan slenter ik wat rond,en laat Malaga op me inwerken,het is hier ook een uurtje langer licht,dus dat is ook mooi meegenomen,
Hierbij heb ik wat beelden van mijn omgeving !!

Ik vind het trouwens hartstikke leuk dat jullie zo enthousiast reageren,de site bestond nog.. dus ik dacht;waarom niet!!
alvast bedankt! En tot morgen.

1. Toon Van Boxtel:
    HOI Mariet,
    nou, het gaat weer "als van ouds" , zo te lezen.
    Houwen zo en zet 'm op!!!!!
    Groet,

Toon en Mieke.
  2. Leomar:
    11 januari 2015
    Geweldig.. Je bent een ondernemende vrouw.. Gezellig je te kunnen volgen.. Geniet van Malaga..
    Lieve groetjes
    Marieke
  3. Chris van Heesch:
    Heerlijk Andalusie!
  4. Marcel en Marieke:
    Wouw,
    Het ziet er weer geweldig uit.

Groetjes Marcel marieke
  5. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    Goedemorgen, ziet er weer goed uit daar.
    Maar hier is het ook heel lekker warm, de verwarming op 22 graden, lekker een bakje warme chocomel, en dan een spelletje.
    groetjes Tineke
  6. Jan Wassenaar:
    12 januari 2015
    je maakt ons jaloers met die 20 graden maar maak er maar "n leuke vacantie van het begin is al goed . veel gr uit Heesch
  7. Mien van der Zanden:
    12 januari 2015
    Hallo Mariet.Gelezen dat alles goed gaat ,en het weertje ook lekker warm! geniet er maar van ,met deze keer 'n vier wieligge tuuttuut.Ben benieuwd naar je verdere avonturen.Maar jou kennende gaat dat helemaal goed komen.Veel reis plezier eeeeeeeeeeeeeeen dikke knuffel
    gr Mien