4 Mei

4 mei 2014 - Füssen, Duitsland

En ja hoor,de zon schijnt,enik heb het waarachtig niet koud gehad,enheb redelijk goed geslapen.
Alles inpakken moet ik nog leren,wie weet kan ik dat over 3 weken!
Het is nog wel fris,en dat zal de hele dag zo blijven,ja echt fris,maatje frisser dan vorig jaar,maar niet zeuren,de zon schijnt!
De rit gaat vandaag door de Algau, het is prachtig,wat rijd je veel moois voorbij via de autobaan!
Als een donderslag bij heldere hemel rijzendan de bergen op,en warempel,het eerste wat ik zie is het slot Neuschwanstein,je ziet het al van ver.
Ik ben lekker vroeg vandaag,dus wat let mij om even een kijkje te nemen, maar als ik in de buurt kom verander ik van gedachte er staat een horde mensen bij de kassa,en ik heb geen zin in uren wachten
Ik doe een indruk op van Fussen,wat overigens ook de moeite waard is,het lijktwel of je in China of Japan bent,de eigenaar van mijnhostel is ook een chinees,die alleen maar engels kan! Hoezo in Duitsland,er komt zojuisr een jongen op mijn kamer die engels spreekt,verder weet ik nog niks,maar daar kom ik wel achter als mijn verhaaltje af is nu dus! Gr en tot morgen Mariet.

1. Toon Van Boxtel:
    4 mei 2014
    Hoi Mariet,

en nu de bergen in. Dwars door Tirol, toch? Zet 'm op!
  2. Toon Van Boxtel:
    4 mei 2014
    En dan nog wat: hoe is het met die Engels sprekend jongen afgelopen???
  3. Toon van Kroonenburg:
    5 mei 2014
    Even op de kaart opgezocht, Fussen. Je staat inderdaad aan de voet van de Alpen, en ik kan me nog niet voorstellen hoe je daar op een scooter door heen komt. Maar berggeiten lukt het ook, dus...
    Ik krijg vijf emails als je een nieuw bericht plaatst, dus mis ik niets. Succes daarboven op het dak van Europa!
  4. Jan Wassenaar:
    5 mei 2014
    Bedankt voor de mooie berichten wij horen wel dat je ook al chinees leert ? hier is het ook koud maar we hopen maar dat het weer beter wordt. wij wensen jou heel veel succes gr Jan en Fien
  5. Irene:
    Hoi Mariet,
    Tot onze verbazing zien wij dat je al bijna in Oostenrijk zit. Weet je wel zeker dat je je scootertje hebt meegenomen? Of ben je per abuis op een motor gestapt? Hoe dan ook knap gedaan nu al die afstand.
    Met de Alpen voor je zal nu het tempo misschien wel iets omlaag gaan, maar het gaat lukken. Succes voor de komende dagen en tot de volgende keer.
    Groetjes,
    Irene en René
  6. Anja:
    5 mei 2014
    Hey moeders, vergeet vooral je helm nergens. en wel aan de rechterkant van de weg blijven rijden ook al spreek je engelstalige mensen. EN gas op die lollie daar houden wij van.
    Gang is alles.
    groetjes dikke kus jasper anja romy wesley
  7. Ton:
    Hoi,Mariet,
    Leuk om je te volgen.
    En zo te lezen en te zien op de foto's geniet je er van!!

Groeten van ons
  8. Coby Warmerdam:
    5 mei 2014
    Hè hè daar ben ik dan eindelijk wat ben je al ver gevorderd zeg, ik wil je bedanken voor de 2 dezelfde kaarten een op 1 en de andere 2 mei hahahaha op 3 mei kwam ik thuis en zag dat er 4x anoniem gebeld was gelukkig ging hij meteen over kreeg ik nog een sms bericht van jou via KPN nou je bent me echt niet vergeten, dank je wel. Wat heb je al mooie foto's gemaakt. Je bent al bijna in Oostenrijk je lijkt Snelle Jelle wel, hopelijk gaat je verdere reis ook zo voorspoedig als tot nu toe. inderdaad zoals Anja al zegt gas op die lolly maar wel voorzichtig goetjes Coby
  9. Cathrien:
    5 mei 2014
    Nou dit gaat van een leien dakje.Dat je een nieuwe snellere
    scooter heb aangeschaft dat wist ik wel,maar zo snel !!!
    Ben maar blij dat je mij niet op sleeptouw hoeft te nemen.
    Ik weet wat dat is ha ha ha (grapje).
    Leuk om op deze manier met je mee te reizen.
    Wat de kou betreft kunnen we meevoelen voor de rest doen we het met de foto"s.
    Dan wens ik je nog veel reisplezier