5 Mei

5 mei 2014 - Neustift im Stubaital, Oostenrijk

Vandaag ga ik de bergen in,het weer is stralend dus dat beloofd wat,ik heb er zin in en ik hoop mijn tuffie ook!
Na een omweg, maar daar ben ik niet rouwig om,het is hie prachtig, er ligt nog veel sneeuw op de bergen,ben ik rond 3uur op een camping in neustift, in het mooie stubaidal
Het is ondertussen ook lekker weer,het voorjaar is hier nog maar pril, maar dat heeft ook zijn charme.
Morgen verder.... gr Mariet.

1. Mien van der Zanden:
    5 mei 2014
    Hoi Mariet,je hebt al veel kilometers achter je gelaten,Wat geweldig dat het allemaal goed verloopt,en je lekker kunt genieten in een prachtige omgeving.Ga zo door en wij volgen je graag,nog veel veilige kilometers toegewenst.dikke knuffel groetjes Mien.
  2. Yvonne:
    5 mei 2014
    hoi
    leuk om te volgen en wat heb je er al een hoop kilometers opzitten samen met je trouwe maatje tuffie. echt super!! succes met je verdere reis en geniet ervan groetjes yvonne
  3. Tineke de Kleijn:
    6 mei 2014
    Hoi Mariet,
    Gisteren was het 5 mei, de bevrijdings dag, nou die heb jij kunnen vieren, zo lekker vrij in de natuurlijk samen met je tufje.
    Hopelijk wordt het weer wat warmer voor je.
    Geniet ervan. groet Tineke
  4. Jan Wassenaar:
    6 mei 2014
    Wij zijn blij dat ook het mooie weer bij jou is aan gekomen,
    en dat wij elke dag jou kunnen volgen,hou het recht en drink
    maar op z"ntijd een pilsje dat is heel goed om het overzicht te houden.verder ook vandaag weer veel succes op de volgende etappe. Jan en Fien