7 Mei

7 mei 2014 - Bologna, Italië

Er ging iets fout maar daar ben ik weer het koste 13 euro! Inclusief de grapjes van casa di mamma !

Wat betreft,de km : als je in de bruine balk in reislogger klikt,zie je mijn route,inclusief de km,al zijn die wel wat geromantiseerd,ik probeer iin foto mee te sturen dan kunnen jullie zien hoe"snel"ik ben,maar ik heb zelf niet dat gevoel ,ik ervaar dat als heel relaxed, he maatje?

Zo,dat was het weer tot nu toe,ik zit hier lekker in de zon,en het is niet koud meer.

Ik ga maar eens wat eten,tot morgen.   M

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Toon Van Boxtel:
    Hoi Mariet,
    je bent weer helemaal in je element, dat is duidelijk.
    Vandaag de eerste week al volgemaakt.
    Maar hoe zit dat nou precies met die kilometers? Niet dat het ons wat aangaat, maar het is gewoon uit nieuwsgierigheid.
    Tip: In Rome (waar je binnenkort voorbijkomt) is er ook een Casa di Papa.
  2. Toon van lokven:
    7 mei 2014
    Hoi Mariet, aan de verhalen van de afgelopen dagen te zien, gaat het uitstekend met je. Die camping in Neustift daar zijn wij ook geweest. Schitterend dal he, dat Stubaital. Zorg je er wel voor dat je niet aan de drank raakt? Gr. Toon en Riek
  3. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    wat ben je al een eind zeg, ik heb inderdaad gekeken in de br.balk.
    Wat fijn dat het nu lekker warm is.
    Geniet en misschien kom je nog een leuke Italiaan tegen?
    groet Tineke
  4. Coby Warmerdam:
    7 mei 2014
    Hoi Mariet, vandaag weer ff in casa Marieta geweest, post opgeruimd en plantjes water gegeven. Verder alles rustig hier. Het kan nu alleen maar warmer worden denk ik, pas op voor de casa di papa's een mooie Italiaan is ook nooit weg. Gun
    Tuffie ook af en toe wat rust je hebt nog tijd zat!!!!!!! Groetjes Coby
  5. Mien van der Zanden:
    7 mei 2014
    Hoi Mariet.Gelukkig is het nu lekker warm bij jou ,hier is 't wat frisser de laatste dagen. maar zeker niet slecht.wat gaat het lekker snel en goed .vergeet niet te genieten van al het moois van Bella Italia.En denk er om niet te veel sjansen,anders heb je zo ;n hele ris Italianen achter je aan die houden wel van zo;n mooie blondine haha De gebruikelijke dikke knuffel.Mien.