8 Mei

8 mei 2014 - Castiglione del Lago, Italië

Zo,dat was weer een mooie(lange) rit

225km gereden vandaag ,en een bezoek gebracht aan Florence en ntuurlijk de kathedraal wat een marmeren kolos hij lijkt  heel onecht,en zo gedetaileerd met al  die veschillende kleuren marmer.nog even ophet terras langs de kerk gezeten,en al dat gewriemel van toeristen gadegeslagen,even gekletst met een paar Belgen,en dan weertuffen want ik ben vandaag nog niet aan mijn kwantum.

En dan al die scooters!!!!  Het grote voordeel is,dat jij bij een stoplicht altijd als eerste aan de beurt bent,men rijd links en rechts(in de stad) langs de stilstaande auto s om zo vooraan te staan,ennadat ik het eens even had aangezie heb ik mezelf ook maar gauw aangepast!

Tot slot vandaag,bochtjes maken lukt aardig,maar het blijft oppassen!  Tot morgen  grMatiet.

En

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anja:
    8 mei 2014
    Toch krijg je steeds meer begrip voor motorrijders, pas maar op dat je geen criminele praktijken gaat verzinnen en dadelijk ga je nog een eigen chapter oprichten genaamd : maritos.
  2. Toon Van Boxtel:
    8 mei 2014
    Mariet.
    Vreemd, zo gauw je een paar uur in Italië bent, begint een mens al meteen een beetje maffiastreken te krijgen. Ik heb gehoord dat er in het Vaticaan ook al een kudde Hels Angels huizen. Let er maar eens op: ze dragen lange jurken en hebben een paars callotje op hun kop. Ze geven je ook de zegen. Voor de overnachting kun je daar terecht in de Casa di Papa.
  3. Marij:
    9 mei 2014
    Zo Mariet je gaat snel ,je word nog een echte motermuis

Fijn dat het goed gaat
    Kooe & Marij blummel
  4. Tineke de Kleijn:
    9 mei 2014
    Hoi Mariet,
    Wat een afstand heb je gereden, en nu word ik een beetje jaloers nu je in Florence bent aangekomen, dat is voor mij een van de mooiste steden met al die schitterende gebouwen en tig kerken, en straks in Rome word ik nog jaloerser, maar het is je van gegund, groet en tot wederhoren. Tineke