Milazzo

31 mei 2016 - Milazzo, Italië

Milazzo is vandaag mijn eindbestemming daar neem ik morgen de boot naar de Eolische eilanden deze Volcano,Stromboli,en misschien Lipari want dat schijnt ook mooi te zijn,hoorde ik vandaag iemand zeggen,we zullen het zien.

Vanmorgen mijn onderkomen weer verlaten, ik zat maar een half uur rijden vanaf mij  eindbestemming maar er moet toch nog wat bekeken wordendus besluit ik om naar Tilburg darm te rijden,en dat was zeer de moeite waard

Het is een kerkwaar op dit moment een mis gaande was,wanneer  niet) het was werkelijk de moeite waard alle muurschilderingen waren in mozaiek steentjes indrukwekkend !

Het is gelegen hoog op een kaap vroeger een strategisch punt om vijanden af te slaan daarvan zijn nog veel overblijfselen te bekijken maar een korte rondwandeling geeft een goede indruk,en het uitzicht is prachtig.

Na mijn tussendemiddagpicknick zoek ik mijn hotelletje maar eens op ziet er netjes uit,ik kan mijn brommer voor 5 nachten hier in de schuur laten staan ( drukke weg missen in de srad) dat was even mijn ding maar...ook opgelost! Ik  tuffen eerst nog naar het inderdaad van de kaap milazzo ligt nu ook op een kaap, zet mij  brommer veilig achter slot en grendel ga langs bij de super markt en leg er voor vandaag de pannen op

Zit 10 meter vanaf de haven dus    peanuts.

Tot morgen.

1. Tineke de Kleijn:
    1 juni 2016
    De Tilburgse darm? ben je weer in Nederland? wat een naam zeg. Als ik zo je mooie foto,s en verhalen lees is het hier nog meer balen met dit sijk weer, maar ik gun het je van harte.
    Maar een kleine troost jij gaat nu op de boot en dat is ook water maar dan wel mooier. groetjes Tineke
  2. Jan Wassenaar:
    1 juni 2016
    Ik zie wel dat je deze dag maar weinig kilometers heb gereden echt "n rustige dag, maar je moet ook weer :n keer op adem komen.want je heb al zoveel gezien dat we graag de verhalen van je horen als je weer in de vertrouwde omgeving bent.gr Jan en Fien
  3. Ans pijnenburg:
    1 juni 2016
    Hallo Mariet, ik heb aan onze Toon jou reislogger gevraagd dit vinden wij l euk om jou ook te volgen. gr Leo en Ans pijnenburg
  4. Mien van der Zanden:
    1 juni 2016
    Brommer op stal? Toch geen zeer zitvlak gekregen ,zou zo maar kunnen na zoveel kilometers. Hoop het niet, wacht op je mooie foto's en lees met veel plezier jouw reisverhaal. Fijne voortzetting van Italie trip, en dikke knuffel Mien.
  5. Leomar:
    5 juni 2016
    Prachtige kerk.... super verhaal....