Castroreale

31 mei 2016 - Castroreale, Italië

Na een goede nacht, en een lekker ontbijt vertrek ik weer uit Brolo,na een laatste knuffel van marzolino ( de poes)

Mijn plan is om door de bergen terug te rijden naar Milazzo ,ook al word me dat afgeraden  i v 'm de afstand,maar als ik opper dat ik de hele dag de tijd heb, en graag het  binnenland  zie,begrijpt men het en bevestigd,dat het ook wel erg mooi is!

En dat was het !!! Op mijn gemakkie reed ik door een adembenemende natuur waar ik bijna geen verkeer zag,nou dat was langs de kust wel anders,

Rond 4 uur bereik ik mijn bestemming voor vandaag nog Castroreale, een mooi dorpje boven op een berg, maar er is weinig te krijgen  daar staat tegenover,dat het B en B super was maar wel zonder internet, dus  mijn ei kon ik vandaag niet kwijt, wat zij  we toch verwent..... Al met al weer een prachtige dag! Tot morgen.

1. Mien van der Zanden:
    31 mei 2016
    Hoi Mariet. Ben blij met jou mooie verhalen. Hier blijft het 'n natte bedoening als het zo doorgaat ga ik 'n roeiboot aanschaffen Er staan regelmatig straten blank. Dus blijf lekker genieten van je vakantie. Tot het volgende verhaal en mooie foto's groeten en knuffel Mien.
  2. Tineke de Kleijn:
    1 juni 2016
    hoe zo wie wil jou iets afraden? dan kennen ze jou daar niet.
    Groot gelijk als je toch zo ondernemend bent. groet Tineke