Brolo Sicilie

29 mei 2016 - Brolo, Italië

En toen waren we al weer een dag verder,de tijd vliegt ,en het is iedere dag weer een verrassing ,wat ik nu weer beleef.

Om 10 uur in Mainano vertrokken met nog wat "goede" raad,maar goed bedoeld het zou een lange rit worden van ongeveer 200 km .

Het weten er uiteindelijk 175, die ik om vier uur gereden hadinclusief  middagpauze en de overtocht

De route ging al slingerend langs de kust met soms prachtige uitzichten,bij de mooiste plekjes, kon niet worden gestopt,vanwege het verkeer in bochten enz. Maar die neem ik mee in mijn hersenpan!

Mijn slaapplek was bij een jongedame, die op haar appartement  een kamer over had en die voor 18 euro verhuurde ze sprak goed Engels,  en ik zat op haar (  studeer) kamertje en maakte gebruik van haar badkamer.

Ze hadden twee katten waarvan een er op onze boris  leek ! Die kwam meteen kennis maken, en snuffelen aan mijn spullen.

Het is hier bloedheet maar we weer wat heijig.

Morgen naar Milazzo voor de oversteek naar volcano.

Gr Mariet

1. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet.
    Hier ben ik ook weer, wat een paar schitterende verslagen van je reis, en wat een temperatuur hier regent dat ...... wat goed dat je de mannen van je af te houden zelfs in allerlei talen.
    Heb zojuist mijn menneke naar het ziekenhuis in Eindhoven gebracht wordt nu weer opnieuw geopereerd, is toch weer heel spannend en we weten pas over een paar weken ofdat het nu wel is gelukt. Gaan we natuurlijk wel vanuit, we houden de zon als die er was aan de zijde. Groetjes Tineke
  2. Jeanne vd heijden:
    30 mei 2016
    Hoi mariet, ik heb je reis steeds gevolgd. Je ziet maar je blijft bij de mannen in trek , maar het is een prachtige reis die je doet en je geniet ervan zo te horen daar hebben we het weer over als je terug bent.wij zijn zaterdag laat weer terug van der eis naar wales in Engeland dat is weer heel iets anders, maar verder nog een goede reis en pas op je zelf en een dikke knuffel van jeanne van der heijden
  3. Jan Wassenaar:
    30 mei 2016
    D e uitdaging om steeds iets anders mee te maken is ook de opzet van de reis steeds andere mensen andere routes. dat is het leuke daar van ik ken jou wel "n beetje en weet dat hey jou opzet is dus zou ik zeggen geniet er van zo lang het kan dan heb je ook verhalen als je terug bent. gr Jan en Fien.