maierato

28 mei 2016 - Maierato, Italië

Na een hartelijk afscheid van de mensen uit Brig inclusief  de hoteleigenaar vertrek ik weer uit corigliano  om verderop richting Sicilie  te tuffen.

Het weer is stralend al is het el een beetje heijig , maar de temperatuur geeft 34 gr  aan

Na een uurtje of wat ver...ik van de dorst dus ik zoek een barretje  op en drink wat fris en je geloofd het of niet,wederom een charmeur ,ver over de middelbare leeftijd (net als ik) die trouw probeerde of ik met hem mee wilde ,en ook al maakte ik hem duidelijk,dat ik hem niet verstond,dat deerde hem blijkbaar niet,maar zijn gebaren  waren duidelijk .

Hij moet kennelijk gedacht hebben,de aanhouder wint want hij bleef stug doorgaan,ook toen hij al in  zijn auto zat, en ik quasi de andere kant op keek, ik kon mijn ogen niet geloven ,maar ook dit kun je dus meemaken als je reist zelfs als oude vrouw  alleen.

Maar nu to The point, mijn eindbestemming kwam in zicht.een klein dorpje waar iedereen  elkaar  kent, zou je denken,maar dat was hier toch even anders.

Ik ga een gelateria  binnen en vraag naar het desbetreffende  hotel maar niemand die het weet,en niemand  heeft er ooit van gehoord.

Na veel wikken en wegen en iedereen zich ermee bemoeid heeft komt er iemand opdagen die vooruit rijd en mij keurig op de juiste plaats dumpt

Zodat was het weer vandaag,en ook ja de omgeving  was prachtig dwars door de bergen ,van Oost naar west, morgen op naar Sicilie! !!

Groetjes  mariet

1. Mari de Visser:
    29 mei 2016
    Mariet je maakt van alles mee zo te lezen,voor ons mooi om te volgen.

groeten Nelly-Mari
  2. Ria vd Meijden:
    29 mei 2016
    Nou Mariet, het is en blijft boeiend wat jij allemaal tegen komt en hoe je het dan weer oplost en wat toevallig dat je mensen uit brigg ontmoet.
    Tot het volgende reisverhaal en groetjes AdenRia
  3. Mien van der Zanden:
    29 mei 2016
    Weer genoten van je belevenissen. En gezien dat zo'n prachtige blonde hollandse zo goed in de smaak valt bij de Italianen. Mariet pas op dat je je hart niet verliest. We kunnen je hier niet missen. Geniet lekker verder, en zeker van het mooie weer. Hier hebben we zo'n lekkere druilerige zondag groeten uit 'n nat schijndel. knuffel Mien
  4. Leomar:
    5 juni 2016
    Hahahahahah... echt geweldig.. alweer een charmeur.... en daarbij een mooie dag en rit....!!!