Namen Belgie

14 mei 2015 - Namur, België

Ja,en wederom is mijn trip vanmorgen weer begonnen,hartstikke leuk dat jullie er allemaal waren,ik heb het zeer gewaardeerd,een klein onderdeel van mijn trip,maar zeker niet het minste,dank daarvoor.
Om 9.45 vertrokken,ben ik om drie uur precies hier in Namen gearriveerd,in een Jeugdherberg,waar het om 3.15 begon te regenen,zo dat heb ik er weer even goed vanaf gebracht,lekker binnen met een duvelke voor mijn neus.
Kwestie van timing....of toeval??
Hoe dan ook tishierfantastisch!!
Tot morgen Mariet.

1. Yvonne:
    hey mariet
    Wij vonden het leuk om effe te komme wui
    En ik zeg Proost dan maar.
    Groetjes yvonne
  2. Yvonne:
    Sorry wuiven
  3. Marcel en Marieke:
    14 mei 2015
    Wauw ......dat was weer een goeie start. Geniet ervan!!!!

Liefs van ons vijven xxx
  4. Ton:
    Hoi,hoi,

Daar gaat ze weer! Veeeel plezier Mariet!
    Groetjes van ons. Ton
  5. Leomar:
    14 mei 2015
    Geweldig en al meteen achter een Duvel.. Toppie.. Goeie reis verder, en Namen is een mooie stad. Veel geweest in mijn jeugd. Zal waarschijnlijk al veel veranderd zijn..
  6. Mien van der Zanden:
    14 mei 2015
    Hoi Mariet jammer genoeg kon ik je niet uitwuiven Ben wel de zelfde richting gereden Maastricht was voor mij vergenoeg Ben alweer terug in Schijndel.Geniet maar lekker van 'n duvelke.Als je maar oplet dat het geen katertje wordt.Doei en veel reisplezier!
  7. Diny Aker Wouters:
    15 mei 2015
    Eengoede start , mooi zo geniet er van .

fijne middag met toon bleef ook eten en daarna weer op de fiets!!!

Liefs diny en bert
  8. Tineke de Kleijn:
    15 mei 2015
    Hoi Mariet, Proost op je verdere reis, ik heb niet eerder kunnen reageren want ik kwam niet in je reis blog, vandaar.
    Hopelijk is het vandaag weer mooi weer want dat is het in Schijndel in ieder geval, dus je kan altijd nog omkeren met slecht weer (grapje) groetjes van Tineke
  9. Coby Warmerdam:
    16 mei 2015
    Hoi Mariet.
    Dit is inderdaad een mooie start. Nu hebben wij regen en jij misschien mooi weer! Hopelijk heb je lekker geslapen en ben je al weer een eind verder. Geniet er maar fijn van, warme groet Coby